четвер, 28 листопада 2024 р.

В Одесі Укрпошта на японські гроші інформувала екосистему експортерів

 


Українці - народ працьовитий та креативний. Багато що вміють робити руками, весь час вигадують нові й нові вироби. А сучасна економіка  видозміни майже кожного рока демонструє. Національний поштовий оператор може в цей час нові ринки завоювати. Саме для цього в різних краях України Укрпошта на гроші Японії при допомозі ПрООН проводить серію навчальних практикумів E-Export Intensive.

Вчора така зустріч відбулась в Одесі. У безпечному приміщенні зібрались як початківці, так вже й практикуючі експорт "хенд мейд" виробів. Різноманітність пропозицій українців к продажу за кордон вражає: від інтимних прикрас для жінок, до одягу для песиків, та вітражних сувенірів.
Учасниці практикуму з презентанткою УПошти 


Презентували декілька майданчиків для продажів (Еtsy, eBay, Shopify) та можливості переводу грошей та надсилання власне товарів поштою. Не варто забувати "до відкриття" власного мережевого магазину вивчати конкурентів й пропозицію.
Порадили також яку організаційно-правову форму для початку бізнесу та розвитку обирати. Як справедливо оподатковувати власні надходження.
 Де підгледіти приклади оформлення пропозицій, та як важливо рекламуватись в мережі. Останнього мені здалось на практику було замало. Е-магазини тепер зустрічаються на кожному кроці, а запам'ятовуються лише ті, хто диференціюється чимось. Іноді - історією власників, іноді - гарним дизайном, дотепною рекламою. Все як завжди, якщо не виділяєшся, то тебе й не помітять!
Навіть, якщо ти тримаєш в США склад з власною унікальною продукцією, а такі є.
Організатори не забули нагадати, що в світі 1 млрд людей мають вже досвід купівлі віддалено, тому об'єм ринку "вмістить" багатенько суб'єктів підприємницької діяльності.
С.Лиманов.
PS
YouTube канал  Укрпошти містить багато учбового матеріалу як краще вести торгівлю дистанційно у віртуальному магазині.



Немає коментарів: