Протягом місяця соціальні ролики кампанії будуть поширюватись на медіафасадах ТЦ Києва, у потягах Укрзалізниці та на національних телеканалах. А зірки телебачення й кіно, блогери, стендапери, журналісти, які підтримують кампанію, пояснюватимуть аудиторії навички медіаграмотності. Наприклад, як переконатися, що джерела надійні, як розрізняти факти й думки, а також нагадуватимуть про конфіденційність та безпеку тощо.
В одному із соціальних роликів інфогігієна подається як повсякденне правило безпеки й піклування про себе ― так само як переходити дорогу на зелене світло, надівати шапку, коли холодно, чи мити руки перед їжею. Відтак читати новини з перевірених джерел має стати новою корисною звичкою.
Інший ролик розкриває ідею медіаграмотності через аналогію «ти є тим, що споживаєш», тому їж корисне, читай перевірене. Зрештою, критичне мислення ― це турбота про якість їжі для мозку.
Немає коментарів: