Психологи давно помітили що негативну новину людина "проробляє" ретельніше. На минулому тижні відомий миколаївцям своїми репортажами з будь-яких трешових подій сайт, зробив черговий тролінг. Назбирав перегляди, купу посилань, скаламутив "болотце" містечкового інфополя.
Приєднались політики опозиції, гіперактивна зоозахистниця та міський голова Сенкевич. Пізніше - поліція давала коментарі. Заморожені собаки, згадані в цьому дописі "перетворились" на біосміття на утилізацію...але фейк пішов гуляти інформаційним простором.Пошматована психіка співгромадян знову повелась на чутливу тему: собачок ображають!...після смерті.
ІПСО які стали майже нормою вітчизняного медіаландшафту, бо війна 21-го сторіччя ведеться не стільки конвенціоною зброєю, скільки гибридною інформацією. Але вітчизняні "троляки" ніяк не облишать свою демонічну справу: насміхаються над жахами посполитих. За кадром залишається факт: за гроші, чи заради хайпу?
За більш ніж 30 років спостережень українських медіа фіксую що продовжується "хвороба" зневажання споживача. Любу "лабуду" має спожити. Піпл-хаває ж! То хвойду спалюють, то олігарха вбивають, а читач/глядач має всьому вірити, як з тексту газети "Правда".
Медіа гігієна важко приживляється. Спрощення - заходить на "ура"!
Може варто зупинитись?!
Читати, щоб розмірковувати, думати, а не реагувати моментально обуренням в пості? Ну й змінювати своє ставлення до експериментів з усвідомленням та інтуїтивним мисленням.
Роботи журналістиці з виявлення причинно-наслідкових ланцюгів кожної події - попереду багато. Продовжуємо вчитись!
І не тільки в першій місяц навчального року.
А тим часом, НАТО закріпило власну концепцію когнітивної війни.
В.Головченко.
Немає коментарів: