До будівництва цього відділення та його перевірки на доступність Нова пошта залучила експертів ГО «Безбар’єрність» й клієнтів з різними типами фізичних порушень. Це допомогло створити простір, де кожен відчуває себе комфортно та захищено.
Відділення оснащене всіма необхідними елементами доступності: тактильною плиткою по всій площі, мнемосхемою, широкою вхідною групою без порогу, звуковим маяком на дверях, цифровим помічником, індукційною петлею, адаптованими меблями тощо. Є зона кав’ярні та доступна вбиральня, сповивальний столик та простір для дітлахів. Компанія також подбала про тварин – у відділенні є мисочки для води та готель для комах.
Це відділення є прикладом безбар’єрного простору й закликом для українських бізнесів впроваджувати стандарти доступності. Адже в умовах війни та постійного збільшення кількості людей з інвалідністю створення сервісів «без бар’єрів» є особливо важливим.
«Ми будемо продовжувати робити безбар’єрність частиною свого продукту й впроваджувати стандарти доступності для нових відділень. Наша мета - стати прикладом безбарʼєрних рішень, аби вся Україна стала безбар’єрною», – говорить співвласник Нової пошти Володимир Поперешнюк.
У планах Нової пошти на найближчий рік – масштабування та розширення рішень безбар’єрності в кожній фізичній точці сервісу. Компанія хоче зробити свої простори доступними для всіх груп населення, включно з ветеранами та ветеранками, воїнами на протезах, батьками з дітьми, людьми старшого віку, людьми з порушеннями зору та слуху, власниками домашніх тварин тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар