субота, 10 серпня 2024 р.

Що дає звернення на службу підтримки?

 


На днях мені продали в "Сільпо" неякісні малосольні огірки. Товар сезонний з кулінарії. Не став їсти. Але написав свій фідбек в службу підтримки торгової мережі. Мол - розчарували, так захотілось того малосольного огірка, а ви підвели!..

Згадайте, бували такі приклади в інших магазинах?

Що робили, яка була реакція?

Мені в тг-каналі дуже швидко відповіли й запропонували балобонусами компенсацію за неїстівні огірки до обіду - каву з круасаном.

Добре, вирішив я. Мережею користуюсь постійно 17 років. Не перший приклад звернення про неякісний товар. Але завжди, сільпо залагоджує ситуацію. Покупець - завжди правий! Цю істину в цій загальноукраїнській мережі засвоїли дуже добре. Ну а я в кожному відвіданому новому місті в першу чергу шукаю знайомий логотип, якщо хочу щось придбати з їжі, алкоголю, чи побуту. Не палю, завдяки власній волі вже 28-й рік !

Те, як служба підтримки "сільпо" реагує на звернення покупців свідчить що тут з маркетинговою стратегією - все ок! 

Споживач - хоче змін, тому й звертається до того, хто пропонує. В житті, а особливо в політичному, це правило теж справедливе. Коли до депутата, голови, чи міністра громадяни звертаються, вони не відписки очікують, а зміни!

Ставлення, обставин, персоналу чи ресурсів. Будь чого! Варто - дослухатись! Це правило в демократіях. І тільки в тоталітарних державах ігнорують, чи пересмішників, фельєтоністів насилають  на "жалобщиків". Для молодих читачів повідомлю: Ільф з Пєтровим, Зощенко працювали в радянських газетах у відділах фельєтонів, це такі ще до КВК гумористичні твори, в яких висміювали різні "вади" на думку комуністичних пропагандистів. Потім, естафету забейкувати перейняли Райкін з текстами Жванецького. Пам'ятаєте: " апельсини розкатали по аулам - висилайте новий телескоп"?!

Замість зміни - внести, погуморимо й розійдемося. З позитивного результату, коли людина проявила небайдужість, відбувається перемикання на прикрий випадок!

Бо якщо не реагувати, можуть в громадянина з'явитись думки. А це - вже небезпечно!

Інша річ - теперішні часи. Військові українські на кожному кроці пропонують, вигадують, розмірковують: як краще бити ворога! Небайдужий громадянин, цивільний чи в однострої - мотивований значно ліпше ніж  підневільний. Журналісти розслідувачі - повідомляють суспільство про яйце за 17 грн. за штуку. Тепер воно 3-5 грн скрізь у торгівлі.

Але, повертаючись до прикладу власної небайдужості, з якого почав - тренування відстоювання власної думки має починатися зі школи. З цим - поки складно. В першу чергу через поважний вік більшості українських педагогів. Чим ближче люди будуть по віку з тими, хто навчається, тим скоріше вони зможуть зрозуміти один одного. Це я можу з власного більше ніж 30-ти річного педагогічного стажу помітити. Мабуть, закінчу в університеті працювати, піду в "таємні покупці"!

В.Головченко.

Немає коментарів:

Дописати коментар