За даними ресурсу Marinetraffic, ця подія стала значним кроком у відновленні логістичних ланцюгів. Вже 4 квітня судно вирушило у зворотний шлях до Констанци, Румунія, показуючи відновлення морського сполучення.
Судно під назвою T Mare, яке плаває під прапором Панами, стало першим контейнеровозом, що пройшло нововідкритим морським коридором України. Це відкриває нові можливості для транспортування товарів та відновлення економічних зв'язків.
Важливо зазначити, що наразі T Mare виконує роль так званого фідера – судна, що забезпечує чартерні рейси між Констанцею та портами Великої Одеси. Це перший крок до відновлення повноцінних спеціалізованих контейнерних перевезень.
До початку великої війни, Україна спостерігала стабільне зростання обігу контейнерів. У 2020 році порти країни обробили майже 495 тис. TEU на експорт і 509 тис. TEU на імпорт, що свідчить про потужний потенціал української торгівлі.
Запуск контейнерних перевезень через Чорне море є логічним кроком у відновленні торгівлі і зміцненні морського контролю. Важливим етапом на цьому шляху стало використання фідерів через Дунай з 2022 року, яке дозволило забезпечити зв'язок із Констанцею, Румунія, для перевезення імпортних та експортних товарів.
Ці зусилля не лише відновлюють традиційні логістичні маршрути, але й відіграють ключову роль у боротьбі з інфляцією, яка в 2022 році була спричинена не тільки зростанням вартості логістики, але й суттєвим підвищенням курсу валют. Враховуючи залежність імпортних цін від валюти, зменшення логістичних витрат через морські перевезення може сприяти стабілізації цін.
Відновлення контейнерних перевезень через порти Великої Одеси не просто важливий логістичний крок, а й сигнал про повернення України до активної участі у міжнародній торгівлі.
Немає коментарів:
Дописати коментар