І знову скажемо на початку, що експорт російської сирої нафти - головний фактор тривалості війни. Бо це шалені гроші, за які скупаються чіпи, оптичні прилади, тощо... З усіма наслідками...
Моніторингова група «Інституту Чорноморських стратегічних досліджень» та редакції BlackSeaNews на основі власного моніторингу публікує аналіз портів відправки танкерів з російською сирою нафтою з Чорного моря за період дії ембарго ЄС і G7 – 05/12/2022 - 31/12/2023.
Думаєте, що все зрозуміло? - Ніт... За період дії ембарго ЄС і G7 російська сира нафта експортувалася з 4-х місць Чорного моря: 3-х портів – Новоросійськ, Тамань, Туапсе – і рейдової перевалки, що розташована за 15 морських миль на південь від входу з Чорного моря до Керченської протоки (за межами кордонів 12-мильної зони, тобто територіального моря, України та Росії).
За даними нашого моніторингу, «рейтинг» цих 4-х пунктів відправлення танкерів за обсягами експортованої сирої нафти за вказаний період є таким:
-- зрозуміло, що на 1 місці порт Новоросійськ – 59,46% від загального обсягу;
-- а ось на 2 місці - рейдова перевалка – 7 431 708 тонн, 15,63%;
а вже далі порт Тамань – 6 285 003 тонн, 13,21% і на останньому місці - порт Туапсе (RU TUA TUAPSE) – 5 566 767 тонн, 11,70%
А.Кліменко.
Немає коментарів: