З 22 грудня в тролейбусах та трамваях комунального підприємства "Миколаївелектротранс" буде доступна можливість оплати за проїзд з допомогою QR-коду, використовуючи картку будь-якого банку України. Вартість проїзду залишається без змін - 7 гривень.
Є ще одне приємне нововведення для пасажирів - придбаний квиток за новою системою оплати буде діяти впродовж однієї години на всіх одиницях рухомого складу електротранспорту (трамвай/тролейбус), що працюють на маршрутах міста. Тобто, пасажир матиме змогу пересісти на іншу одиницю електротранспорту без додаткової сплати вартості проїзду. Це дозволить миколаївцям та гостям міста більш зручно планувати свої поїздки, використовуючи всі маршрути електротранспорту, без додаткових втрат. У разі виникнення позаштатних ситуацій по ходу руху транспорту, коли стається аварійна ситуація або поломка - пасажири можуть продовжити користування іншими одиницями електротранспорту, але без повторної оплати, якщо вистачає годинного запасу дії квитка.
Директор комунального підприємства "Миколаївелектротранс" Юрій Сметана розповів, що робота над впровадженням цієї системи тривала впродовж декількох місяців. "За розробку програмного забезпечення ми не сплатили жодної копійки коштів платників податків - в реалізації ідеї єдиного QR-коду нам допомогла команда Monobank, за що ми їй дуже вдячні. Миколаїв став першим містом в Україні, де започаткування такої системи оплати. Тож, тепер у миколаївців, які активно користуються електротранспортом, тепер є зручний інструмент у повсякденних справах".
Також Юрій Сметана підкреслив, що разом з розширенням нових можливостей для пасажирів будуть посиленні заходи контролю оплати за проїзд. "Ми працюємо над тим, щоб ставати кращими для наших пасажирів, попри всі складнощі воєнного стану. Але разом із тим, будемо вимагати дисципліни в оплаті від наших пасажирів. У разі виявлення нашими контролерами факту безоплатного проїзду - на порушників-пасажирів буде накладено штраф у 20-ти кратному розмірі від вартості проїзду, а це 160 гривень" - розповів Юрій Сметана.
Разом із цим, продовжиться робота над вдосконаленням можливостей єдиного QR-коду для користувачів усіх банків України. Перший місяць буде тестовим, тому в кожній одиниці транспорту залишатимуться по 1-2 QR-коди попередньої системи Приват24, що також ще діятимуть. Ті пасажири, які одразу не зможуть розібратися з новою системою оплати - матимуть достатньо часу, щоб це зробити.
Інструкція користування новою системою за посиланням: https://www.facebook.com/nikeltrans/videos/892124029217728/
У разі виникнення питань щодо коректності роботи системи єдиного QR-коду для користувачів будь-якого банку України - звертайтеся за номером телефону: (068) 813 32 65.
Немає коментарів: