Оприлюднено результати соціологічного дослідження громадської думки щодо культурних потреб містян в Одесі.
З короткою презентацією виступили соціологині, Тетяна Кривошея та Вікторія Баласанян з громадської організації “СПРИЯННЯ МІЖКУЛЬТУРНОМУ СПІВРОБІТНИЦТВУ” (СМС).
Змістовний детальний звіт буде пізніше на сайті Піксельовані Реальності, а сьогодні коротко:
▪️38,5% респондентів сприймають міф про Одесу як Місто моря та сонця, Місто туризму та гарного відпочинку, Місто смачної їжі та гарних ресторанів. І це переважна більшість.
▪️Міф про Одесу як Місто кримінальності та корупції – 24,0%.
▪️Міф про Одесу як місто творчості та культури – 21,25%.
проєкту “Підтримка реалізації Стратегії культурного розвитку Одеси”, який координується ГО Піксельовані Реальності в партнерстві з Департаментом культури, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Одеської міської ради, фінансується Європейським Союзом в рамках проєкту EU4Culture, що впроваджується Ґете-Інститутом, Данським інститутом культури, Чеськими Центрами та Французьким Інститутом у Грузії.
#EU4Culture
Немає коментарів:
Дописати коментар