Від нашої редакції зауважимо, що Данія вже 3 роки переконливо пропонує інвестиції в Миколаївське суднобудування. Так, вони зробили перші кроки ще до Великої війни. Можливо колись вони втомляться долати спротив Миколаївської міської влади і Української державної. Втомляться і звернуть увагу на інші країни. Як це було з голландцями декілька років тому. Але сьогодні, коли Україна край потребує розбудови промисловості після війни, а на Далекому Сході Китай робить впевнені кроки до нової великої війни і усі світові інвестиції в цей регіон можуть бути раптово втрачені, ми знову маємо шанс на увагу Європейських інвесторів. Тому закликаємо громадськість, медіа, державних діячів та органи міського самоуправління робити максимально рішучі кроки назустріч усім, хто намагається штовхати Україну вперед.
Нижче фрагмент інтерв'ю, що дав пан Олє Егберг Міккельсен (ОЕМ) "Економічній правді" (ЕП):
ЕП: - Кілька слів про суднобудування. Як ви підтримуватимете цю сферу? Це будуть освітні програми чи будівництво верфей?
ОЕМ: - Ведемо діалог з Університетом кораблебудування імені адмірала Макарова, адже кораблебудування – це частина ДНК Миколаєва. Вуз сильно пошкоджений, але будівля структурно міцна, її можна відбудувати. Відновлення роботи закладу поверне молодь, а також, сподіваємося, іноземних студентів. Раніше це було суттєвим джерелом доходу, тому що вони платили за навчання.
У нас також є бачення, що миколаївські суднобудівні заводи можуть бути модернізовані і конкурентоспроможні на міжнародному рівні. Вони можуть конкурувати з верфями Польщі, Кореї, Китаю і ми не бачимо причин, чому б їм цього не робити. У вас є хороші спеціалісти, зварювальники, сильні традиції.
Звичайно, зараз це складно через військову ситуацію. Порт заблокований, не можна вводити і виводити судна, але згодом, сподіваюся, місто знову стане містом суднобудівників. Думаю, тут є величезний потенціал. Данські компанії готові допомогти в цьому.
Данія більше не будує кораблі, це занадто дорого, але в нас є військово-морські конструкторські бюро, морські інженери і сильні традиції судноплавства. Близько 10% світової торгівлі здійснюються данськими суднами. Тож ми бачимо багато можливостей для співпраці, для взаємодії, яка була б взаємовигідною.
Ми надаємо кредити і гарантії. Багато кредиторів кажуть: "Ні, ми не хочемо кредитувати, тому що занадто близько до лінії фронту. Якщо обстріляють завод, то ми втратимо гроші". Ми відповідаємо, що це ризик, який ми готові взяти на себе, і вже досягли певних успіхів.
Повний текст інтерв'ю: https://www.epravda.com.ua/publications/2023/11/21/706815/
Джерело світлини - посольство Данії в Україні: https://www.facebook.com/DenmarkinUkraine
Немає коментарів:
Дописати коментар