середа, 1 листопада 2023 р.

Вкотре “за туристів” поговорили в Одесі




«Внутрішній туризм в умовах воєнного стану: стратегія відновлення та розвитку готельної та курортної інфраструктури Одеського регіону» таку назву мав захід, який 31 жовтня відбувся в Одесі.

Повідомили в Агенції регіонального розвитку Одеської області.

Корисним він став лише для першокурсників спеціальності “готельно-ресторанний бізнес” численних місцевих вишів, які були представлені в залі разом з викладачами. Саме професіоналів, а також журналістів було традиційно декілька осіб.

Проговорення під час секції «Виклики та проблемні питання для готельної галузі України під час військових дій» складності роботи під час блекаутів, не додало сенсів. Як й волання юних чиновниць з Києва: Де популяризація внутрішнього туризму?

Де?

Один з спікерів запитав у залу:

- В Одесі рекламували туризм у Львові на Різдво, а Одесу там рекламують?

А ще в першій частині заходу згадували неготовність одеських готелів одночасно прийняти надовго велику кількість гостей… Дива! Де мають взятись ті гості в місті, яке чи не щодня обстрілюється ракетиами РФ?!

Галузеві лобісти закликали готельєрів не демпінгувати, та не здавати номер менше ніж за 2200 грн на добу. То таке…

Хотілось спитати в численних чиновників, що опікуються туризмом що були представлені в залі: а як виживають готелі в ринковій економіці без “опіки” від представників влади?

Над маркетингом мабуть працюють, інновації впроваджують. Те є і в украінських операторів готелів, зокрема, але їм зазвичай не вистачає часу посеред робочих буднів збиратись на обговорення “висмоктаних з пальця” тем. А як “зануритись” в конкретну тему, наприклад велотуризм повз водойми на Одещині, то готовність тих самих “опікунів” туризму - нульова!

Скільки можна? Класик одеського гумору років 50 тому сформулював: “тщательней” треба!

В.Інгульский.




Немає коментарів:

Дописати коментар