Отже, сьогодні 01/10/2023, в День захісників і захисниць України, одесити могли побачити у своїх берегів одразу 8 суден – 3 судна рано-вранці вийшли з портів Південний та Чорноморськ завантажені повністю; 5 суден прибули до портів Великої Одеси під завантаження.
Пішли:
1) YING HAO 01 (ІМО 9250189), судновласник з Китаю;
2) ENEIDA (ІМО 9198381), судновласник з Панами;
3) AZARA (ІМО 9132492), судновласник з Польщі.
Загальний дедвейт (вантажопідйомність) - 134 229 тонн.
Прибули:
1) NEW LEGACY (ІМО 9124782), судновласник з Маршалових островів;
2) IDA (ІМО 9109536), судновласник з Німеччини;
3) FORZA DORIA (ІМО 9218038), судновласник з Ліберії;
4) OLGA (ІМО 9109548), судновласник з Німеччини;
5) DANNY BOY (ІМО 9324722(, судновласник з Греції. Загальний дедвейт - 126 376 тонн.
Чому кількість 5 суден за день важлива? - тому що саме 5 суден на день прибували до портів Великої Одеси в вересні-жовтні 2022 року, тобто під час більш-менш нормальної роботи "зернового коридору" за участі України, Туреччини, ООН та РФ.
Таким чином сьогодні Україна зусиллями своїх захисників продемонструвала, що вона спроможна самостійно забезпечити безпечний маршрут такої ж кількості суден на день, що була під час роботи "зернового коридору" під егідою ООН...
Решту деталей Моніторингова група Інституту Чорноморських стратегічних досліджень та редакції BlackSeaNews не повідомляє зі зрозумілих причин.
А.Кліменко.
Немає коментарів: