понеділок, 25 вересня 2023 р.

Китай шпигує портами




​​Китай використовує морські логістичні операції для збору розвідданих, США мають припинити цей процес якомога швидше, — FP
Уряд Китаю протягом останніх трьох десятиліть отримав значний вплив у стратегічних судноплавних шляхах та іноземних портах по всьому світу.

Контроль над портами та логістичними операціями зовнішніми гравцями не завжди несуть небезпеку. Компанії з Нідерландів, Сінгапуру та ОАЕ володіють і керують десятками іноземних портів.

Втім, дії Китаю мають два додаткових і проблемних аспекти. По-перше, Китай запровадив масивну та малозрозумілу інфраструктуру збору інформації в критично важливих портах по всьому світу. По-друге, китайські закони вимагають, щоб усі китайські компанії, які працюють за кордоном, мали збирати та повідомляти китайському уряду розвідувальні дані про іноземні організації.

Враховуючи дедалі більш ворожу економічну та геополітичну позицію Пекіна щодо Заходу, надзвичайно важливо, щоб ризики володіння китайською інфраструктурою були повністю усвідомлені та усунені. Це має початися з розуміння того, що саме знає Пекін — до яких потоків даних він має доступ та яку інформацію він збирає.

З 75 провідних світових контейнерних портів за межами материкового Китаю майже половина принаймні частково належить Пекіну. Більше половини закордонних морських активів Китаю знаходяться на головних судноплавних шляхах.

Багато портів у всьому світі використовують систему логістичного програмного забезпечення Китаю LOGINK, а також низку інших технічних засобів КНР. Американські чиновники навіть розслідують можливість використання китайських транспортних кранів як інструментів шпигунства. Систематична діяльність Пекіна зі збору інформації може допомогти йому визначити критичні слабкі місця західної торгівлі та ланцюга поставок, а також відстежити військові постачання.

Пекін усунув різницю між комерційною та військовою діяльністю. Усі номінально цивільні порти, побудовані за допомогою Китаю за кордоном, призначені для потенційного використання китайськими військовими. Законодавство КНР вимагає, щоб усі цивільні активи та операції мали надавати підтримку китайським військовим у разі конфлікту. Вже приблизно одна третина портів, куди інвестують китайські компанії, приймала китайські військово-морські кораблі.

США та їхні союзники повинні вжити суттєвих заходів, щоб протистояти цим зусиллям. Якщо пасивність Заходу продовжуватиметься, це може фактично дозволити Пекіну переривати або спотворювати морські потоки до та з будь-якої країни світу.

Білий дім повинен скоординувати детальний огляд багаторівневого впливу Китаю на порти та відповідну торговельну інфраструктуру та розробити стратегії протидії цьому. США також потребують більш глибокого партнерства з приватним сектором щодо ключових ланцюгів постачання.

Конгрес повинен розглянути нові заходи щодо санкцій або видалення критично важливих китайських технологічних продуктів, встановлених у портах США, і союзників слід заохочувати робити те саме.

Оскільки глобальний ентузіазм щодо масштабних інфраструктурних проєктів Китаю спадає, настав момент для зусиль США щодо зміцнення та захисту основних інвестицій у морську інфраструктуру в усьому світі.

Донатимо на авто для розвідників, щоб вони могли ще більш ефективно знищувати ворога — https://t.me/OstanniyCapitalist/29866

@OstanniyCapitalist

Немає коментарів:

Дописати коментар