В "Одеській політехніці" відбулась міжнародна науково-практична конференція з проблем інформаційної освіти. Якщо в перший день було більше фокусу на журналістику та роль вітчизняних інформаційників у гібрідній війні, то на другий обговорювали намагання МОНу в чергове "підправити" 029 спеціальність інформаційна діяльність, додаванням музеєзнавства та бібліотечної справи. Фахівці десятка вишів з різних країв України вголос висловили незгоду з такими планами. Бо спеціальність якраз створення та поширення інформації, тому додавання не дуже сучасних каналів її поширення у вигляді музеїв, архівів та бібліотек не дуже доречно. Значно важливіше набуття студентами навичок діяльності в медіа комунікаціях. Ау, соціальні комунікації!
Трохи більше 10 років як був розроблений стандарт на цю спеціальність, аж тепер якимось бюрократам закортіло його "підправити"! Краще б звернули увагу на викладання математики, на дворі вже 4 технологічна революція...чи фізики з хімією.
Журналістам й інформаційникам зокрема краще вчитись програмуванню, бо так спритніше можливо величезні об'єми інформації опановувати. Але цього навіть знані інженерні виші не роблять.
В.Головченко.
Немає коментарів:
Дописати коментар