пʼятниця, 7 липня 2023 р.

Журналістів локальних медіа тренували бути конкурентними



Програма USAID DOBRE продовжила вишкіл у Школі ефективних медіа для регіональних журналістів. Популярні та фінансово спроможні медіа потрібні кожній громаді в Україні, якщо її мешканці мріють про заможність та модерність. Ніхто краще місцевих журналістів не зможе осучаснити ні деокуповані території, ті тилові.

Майже 50 журналістів та редакторів регіональних медіа з’їхалися до Яремче Івано-Франківської області, аби дізнатися про способи ефективної монетизації та вдосконалити навички роботи з SMM власних медіа у соцмережах. 

Таким був другий етап Школи ефективних медіа для регіональних журналістів, який організував Український кризовий медіа-центр у рамках Програми USAID DOBRE.




Молоді тренери були вкрай професійні та поділились дієвими практичним порадами як перемагати у "змаганні" за увагу читачів/слухачів/глядачів. Бо саме знання з маркетингу вкрай важливі тепер, коли медіа конкурують з месенджерами у доставлянні інформації.


Участь у тренінгу взяли участь представники ЗМІ з Херсонської, Харківської, Чернігівської, Миколаївської, Тернопільської, Івано-Франківської, Чернівецької, Дніпропетровської, Кіровоградської, Запорізької.
Світлини надані 
Український кризовий медіа-центр 

Немає коментарів:

Дописати коментар