Це спрощений формат відділення, у якому клієнти можуть відправити вже запаковані посилки або отримати ті, які вже оплачені, з оголошеною вартістю до 5000 грн. Усі фінансові сервіси будуть доступні виключно через мобільний додаток або сайт.
Для Нової пошти такий формат — можливість швидко збільшити мережу та надавати сервіси там, де зручно клієнтам. Партнери ж мають змогу збільшити потік клієнтів на своїх точках та, відповідно, продати більше товарів та послуг. Окрім того, партнер отримує винагороду від Нової пошти за кожну посилку. Також Нова пошта забезпечує логістику та технологічну сторону, а саме надає транспорт, технічні засоби, програмне забезпечення, маркетингові матеріали, а також проводить навчання співробітників партнера.
Нова пошта почала тестувати такий формат у 2022 році. Зараз вже відкрито 190 таких точок з Moyo, БРСМ, Delvi тощо. До кінця року компанія планує збільшити їх кількість до 2000.
Немає коментарів:
Дописати коментар