На палубі TCG Anadolu може бути розміщено 10 вертольотів та 11 ударних безпілотників, а місткість ангара – 19 вертольотів та 30 БПЛА. Сам корабель має довжину 231 метр і ширину 32 метри. Він може рухатися зі швидкістю щонайменше 20,5 вузлів.
Сам корабель - іспанський проєкт, який свого часу "програв" французьким Містралям у контракті для Росії. А потім, турецька компанія купила в іспанської Navantia проєктування, передачу технологій, обладнання та технічну допомогу турецькій верфі Sedef для проектування та виробництва TCG Anadolu , модифікованого турецького десантного доку похідного класу Juan Carlos, класифікованого Turkish Lloyd як «легкий авіаносець» .
Він матиме локальні системи командування та управління, бойова система буде інтегрована ASELSAN та HAVELSAN . У грудні 2013 року програма десантних кораблів ВМС Туреччини коштувала євро 375 мільйонів (500 мільйонів доларів США). Спочатку ВМС Туреччини хотіли мати трохи коротшу пілотну палубу без передньої рампи для трампліна, оптимізовану для використання лише на вертольоті. [19] Пізніше служба обрала повністю обладнану пілотну кабіну з лижним трампліном після того, як вирішила придбати літак Lockheed Martin F-35B STOVL . Туреччина була партнером рівня 3 у програмі Joint Strike Fighter , і ВПС Туреччини мали отримати версію F-35A CTOL . 17 липня 2019 року США виключили Туреччину з програми закупівлі F-35 російської ракетної системи С-400 .
Турецька версія буде здатна експлуатувати до 14 вертольотів у конфігурації «легкий авіаносець».
Турецька версія буде здатна експлуатувати до 14 вертольотів у конфігурації «легкий авіаносець».
Немає коментарів: