фото аж 1996 року |
В понеділок топновина вітчизняного медіаполя стало повідомлення від ГУР Мо, що єдиний авіаносний корабель під російським прапором "Адмірал Кузнецов" не може нікуди піти.
Це вже давно не новина. Після закінчення невдалого ремонту, у який авіаносець миколаївської побудови став у 2017 році, його марили ще в океан надіслати. Але... Найуразливіша частина цього велетня, що був спущений на воду Буга в рік смерті Брежнева - БЧ-5. Серце кожного корабля - електромеханічна
частина. Він того й димив так жалюгідно в свій останній похід з Сірії до Мурманська, що не було притомної людини, яка могла дуже банальним пристроєм - відкруткою (спеціальна) відрегулювати роботу котлів. Такі люди були на ЧСЗ, які його - крейсер й побудували й налаштували. Ну а потім, ви самі знаєте, як з українським ВПК вчинили нові московські володарі... Ні сам не гам, може Чуркіним віддам, щоб на металобрухт здали ЧСЗ. Короче, корабель за роки української незалежності ні єдиного разу притомно не ремонтували. І тепер не зможуть! Бо маленький судноремонтний заводик в Мурманську де застряг флагман флоту РФ не зможе впоратись з реконструкцією такого великого корабля. Досвіду не мають!..Ось і вся новина.
А десь в Південнокитайському морі посміхаються очільники китайського флоту, які отримали за гроші наступний за "Кузнецовим" крейсер, миколаївської ж корабельні, що тепер зветься Ляонін й постійно на бойовому чергуванні з новенькими китайськими літаками.
Байки хто повинен в передчасній смерті найбільшого корабля, будуть ширитись й надалі. Навіть смерті будуть, а крейсер до строю не стане. Нащо варварам авіаносці?!
В.Лиманський.
Немає коментарів: