Відповідний наказ 27 жовтня 2022 року підписала Голова НАДС Наталія Алюшина (Наказ № 104-22 від 27.10.2022), повідомляє пресслужба НАДС.
Основною метою Вищої школи є забезпечення професійного розвитку та підвищення кваліфікації публічних службовців - осіб, які займають політичні посади, державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад.
Вища школа публічного управління була трансформована з Української школи урядування. Однак, як зазначила Голова НАДС, «це не про зміну назви та структури, а про зміну підходів, інструментів та якості. Новостворена Вища школа публічного управління має іншу візію. Ідеться про нову філософію навчання публічних службовців. Про унікальність, неповторність та місійність. Про цінності, які є в кожному із нас, публічних службовцях. Про усвідомлення себе, своїх потреб у професійному розвитку та важливості своєї місії для країни».
Ключові освітні програми Вищої школи відповідають вимогам часу. Адже, за словами Голови НАДС, вже сьогодні і після Перемоги України будуть потрібні управлінці, здатні на швидкі дієві рішення.
«Я поставила чіткі завдання для команди новоствореної Вищої школи. Вони досить амбітні, але реальні до виконання. Прагнемо створити сучасний освітньо-науковий хаб, здатний готувати нових лідерів - нову генерацію публічних службовців, які вестимуть нашу країну не лише до перемоги, а й трансформують її на небувалий до цього рівень», - розповіла Наталія Алюшина.
Серед ключових завдань освітніх програм Вищої школи, зокрема:посилення спроможності публічних службовців у володінні іноземними мовами (зокрема, в рамках програми інноваційного вивчення англійської мови в партнерстві з компанією «EF Language Learning Solutions»);
підвищення обізнаності з питань євроінтеграції (вивчення правових норм 35 інститутів, що формуються у кожній галузі права ЄС);
апробація нового Каталогу типових посад державної служби, що є важливим кроком в рамках реформи оплати праці держслужбовців;
забезпечення індивідуальної траєкторії професійного розвитку осіб, які займають політичні посади, держслужбовців категорії «А».
«Ключовий чинник полягає у практичній орієнтації навчальних програм. У цьому ми максимально спираємося на успішний досвід європейських партнерів. Упевнена, що спільними зусиллями НАДС, Вищої школи та міжнародних партнерів ми поєднаємо національний досвід з кращими світовими практиками», - зазначила Наталія Алюшина.
Немає коментарів:
Дописати коментар