неділя, 18 вересня 2022 р.

Німецькі компанії - російському флоту



Як російський флот нібито таємно придбав німецькі технології, Тред від Вельт. 


Принаймні до 2021 року російський флот, очевидно, обхідним шляхом залучав німецькі двигуни. Німецькі постачальники сказали, що вони думали, що товари підуть цивільним клієнтам через компанію в Латвії. Насправді товар призначався для російських військових кораблів.

Дві крилаті ракети «Калібр» серед білого дня влучили в Одеський порт, влучили в насосну станцію та поранили кількох людей. Атака на українське місто з понад мільйоном жителів на березі Чорного моря 23 липня потрапила в газети по всьому світу – ще й тому, що незадовго до цього Москва пообіцяла більше не блокувати експорт українського зерна.

Але ця атака була помітною з іншої причини. Оскільки крилаті ракети, очевидно, були випущені з російського корвета «Буян-М». Чотири з цих 75-метрових ракетних катерів військові президента Володимира Путіна розмістили в порту Севастополя в окупованому Криму ще в 2021 році.

Згідно з дослідженнями WELT AM SONNTAG і дослідницького центру "Correctiv", є підозра, що росіяни змогли оснастити ці кораблі німецькими двигунами. Компоненти були поставлені після того, як у 2014 році ЄС запровадив санкції за анексію Криму. Справа також стосується Deutz AG у Кельні, колишнього ліцензіата Deutz у Китаї та компанії в Латвії.

Цю SIA Marine Systems очолює директор на ім’я Ігор С. Згідно з дослідженням латвійського мовника Latvijas Radio, він є громадянином Росії. Принаймні донедавна його компанія використовувала склад площею 3000 квадратних метрів під Ригою і давно була активно залучена в бізнес з Росією. Наразі у неї навіть веб-сайту, що працює, більше немає.




У даних російського імпорту на порталі Importgenius вона в сотнях випадків компанія, як експедитор двигунів німецьких компаній.
Покупцем товару виступила Marine Propulsion Systems Ltd. (MPS) в Санкт-Петербурзі, яка в свою чергу є постачальником ВМФ Росії. Збіг чи ні: компанія в Латвії відразу після заснування в 2006 році носила таку саму назву, як і петербурзька – ніби це були дочірні компанії. І особливо вибухове: MPS, очевидно, закупла німецьку технологію двигунів для нових російських військових кораблів через компанію в Латвії – включно з корветами «Буян-М», які обстрілюють Україну крилатими ракетами.

Схоже, що російські військові ховаються за двома компаніями в Ризі та Петербурзі, щоб безтурботно отримувати матеріали на Заході. Так, на 15 квітня 2019 року в імпортних списках зазначена поставка «тахометра для суднових дизельних двигунів» від баварського виробника для МПС, призначеного для судна проекту 21631 і судна № 639. Це відповідає Буян-М. Корвет Grayworon, який був спущений на воду в січні 2021 року, був прийнятий на озброєння з урочистою церемонією в Севастополі.

Але керуючий директор німецького виробника запевнив, що нічого не знає про цього кінцевого користувача. Він продавав згадану продукцію фірмі Marine Systems у Латвії для цивільних суден. До 2011 року вони також доставляли товари безпосередньо до MPS у Санкт-Петербурзі. Але потім співробітник тамтешньої компанії переїхав до Риги - і перевів відносини з клієнтами до Латвії.

Дві компанії з Нижньої Саксонії також є в списку ймовірних мимовільних постачальників для Grayworon – з пультом дистанційного керування та електронними модулями для дизельних двигунів. У той же час MPS представляє себе на власному веб-сайті як офіційний імпортер одного з найвідоміших німецьких виробників двигунів: Deutz AG. Наприклад, ім’я можна знайти в списках імпорту 15 квітня 2019 року. Кажуть, що Deutz AG поставила дизельний двигун потужністю 380 кіловат для корабля проекту 21631 і корабля № 639 через вантажовідправника Marine Systems у Латвії, який, у свою чергу, відноситься до корвету Grayworon. Близько 40 випадків у російських списках імпорту з 2018 року значилися товари Deutz, які можуть бути віднесені до проектних номерів кораблів ВМС РФ. Йдеться про прокладки

Deutz обманула латвійська компанія?

Deutz запевняє, що вони дотримуються всіх санкцій проти Росії і що жодних поставок для збройних сил Путіна не було . Зараз російський бізнес повністю зупинений. У минулому Deutz постачав MPS і продавав близько 40 двигунів на рік компанії в Латвії, але завжди отримував сертифікати цивільного кінцевого використання. Поки що не вдалося розібратися в інформації WELT AM SONNTAG і «Корректив» про поставки ВМФ Росії як кінцевого споживача. Deutz запевняє, що якщо латвійці їх обдурили, ділові відносини будуть негайно припинені.

Компанія в Ризі заперечила звинувачення в обмані. Німецькі компанії, такі як Deutz, про чиї поставки для явно російських військово-морських кораблів WELT AM SONNTAG і «Correctiv» запитували, завжди знали, що йдеться про поставки для компанії MPS в Росії. Ця компанія не була в жодному санкційному списку до нападу Росії на Україну наприкінці лютого 2022 року. Співпраця з нею було дозволеною.

З 2015 року дані Importgenius фіксують поставки запчастин від різних німецьких компаній принаймні для десяти човнів і чотирьох різних типів кораблів, від катерів берегової охорони до дослідницьких кораблів, які, очевидно, призначалися для ВМС Росії - завжди через Marine Systems у Латвії та MPS у Росія. Поставки з Німеччини також вказані в Importgenius для корабля № 638 і № проекту 21631. Це відповідає корвету «Буян-М» «Інгушетія», який був введений в експлуатацію в грудні 2019 року в присутності заступника міністра оборони Росії, включаючи освячення прапора у Володимирському соборі Севастополя.


@OstanniyCapitalist

Немає коментарів:

Дописати коментар