Мета кампанії – нагадати громадянам, що кожна ДТП, якої можна було б уникнути, перетворюється на додаткову роботу для правоохоронців і рятувальних служб. А в умовах війни так важливо берегти їхній час.
Адже коли стається аварія, медики надають допомогу потерпілим, рятувальники – витягують людей із розбитих автівок. А ще будь-яка ДТП (навіть без жертв) забирає час і сили поліцейських, котрі виїздять на місце пригоди та фіксують її.
Зараз кожна секунда особливо дорога для порятунку життів. У кожної з цих служб список справ і так поповнився важливими обов’язками: поранені, завали зруйнованих будинків, виклики на підозри мінувань. За словами організаторів, багато людей хочуть допомогти, проте часто не помічають простого способу це зробити.
Тож кампанія нагадуватиме українцям: наш щоденний внесок у місію рятувальників, медиків та поліції – не стати винуватцем ДТП і не додавати їм роботи. Дотримуватися Правил дорожнього руху зараз важливо як ніколи. До того ж, це до снаги кожному.
Для соціальної кампанії ЦЕДЕМ і Provid підготували макети зовнішньої реклами та матеріали для соцмереж, з яких громадян закликають не порушувати ПДР, щоби берегти час тих, хто рятує життя. Кампанія має допомогти якомога більшій кількості людей зрозуміти: їхня роль – важлива.
Самих світлин медиків, патрульних або рятувальників на макетах не буде – це нагадування про те, що зараз вони не мають зайвого дня, аби влаштувати фотосесію. У них термінові виклики – власне про це вказано у підписах.
Зовнішня соціальна реклама уже розміщена у Києві, Львові, Житомирі, Кропивницькому та Черкасах. Організатори планують продовжити її розміщення в інших областях Україні.
«У перші тижні повномасштабного російського вторгнення правила дорожнього руху відчутно відійшли на задній план. Автівок на вулицях практично не було, світлофори не працювали, – каже Олеся Холопік, директорка ЦЕДЕМ. – Однак на дорогах тилових міст уже побільшало транспорту, а отже, й аварій. Ми майже щодня чуємо, як поліція, медики та ДСНС виїздять на місця ДТП. Звідси й потреба в такій кампанії. Ми віримо, що українці свідомі, і хочемо нам усім про це нагадати».
«Під час війни треба говорити про життєво важливі проблеми, але не залякуючи. Страхітливих зображень усім нам вистачає навколо та в стрічках соцмереж, ми в цьому живемо, – говорить креативний директор provid Влад Галяпа. – Раді, що наші й колег з ЦЕДЕМ думки щодо цього збігаються, та вдячні їм за можливість долучитися до такого проєкту».
Кампанію «Не додавай роботи» вже підтримали Міністерство культури та інформаційної політики України, Міністерство охорони здоров’я України, Патрульна поліція України, Державна служба України з надзвичайних ситуацій та Центр громадського здоров’я МОЗ України.
Якщо маєте додаткові запитання щодо інформаційної кампанії, звертайтеся до Юлії Дядюк, координаторки Кампанії «За безпечні дороги», поштою: yuliia.diadiuk@gmail.com.
Довідково:
ГО «Центр демократії та верховенства права» – аналітично-адвокаційний центр, що працює в громадському секторі України з 2005 року, спрямовуючи свої зусилля на розвиток незалежних медіа, підтримку громадських платформ і рухів, а також побудову правової держави в Україні. Місія ЦЕДЕМ – сприяти розвитку суспільства активних та відповідальних громадян (https://cedem.org.ua) .
Агентство комунікацій provid – перше рекламне агентство повного циклу в Україні (на ринку з 1994 року), призер багатьох українських і міжнародних рекламних фестивалів. Спеціалізується на розробці комплексних креативних рішень для ТБ, зовнішньої реклами, радіо, соцмереж та Інтернету загалом. Працювало із сотнями клієнтів, особливу увагу приділяє соціальним проєктам (https://provid.ua/).
Кампанія «За безпечні дороги» – адвокаційна кампанія, спрямована на зменшення смертності та травматизму на дорогах України. Ініційована у 2016 році Центром демократії та верховенства права у партнерстві з ГО Vision Zero, U-Cycle та об’єднує міжнародних, українських експертів, представників законодавчої та виконавчої влади (https://www.facebook.com/saferoadsua).
Центр демократії та верховенства права - аналітико-адвокаційний центр, що працює в громадському секторі України з 2005 року, спрямовуючи свої зусилля на розвиток незалежних медіа, підтримку громадських платформ і рухів, а також побудову правової держави в Україні. ЦЕДЕМ.
Зараз кожна секунда особливо дорога для порятунку життів. У кожної з цих служб список справ і так поповнився важливими обов’язками: поранені, завали зруйнованих будинків, виклики на підозри мінувань. За словами організаторів, багато людей хочуть допомогти, проте часто не помічають простого способу це зробити.
Тож кампанія нагадуватиме українцям: наш щоденний внесок у місію рятувальників, медиків та поліції – не стати винуватцем ДТП і не додавати їм роботи. Дотримуватися Правил дорожнього руху зараз важливо як ніколи. До того ж, це до снаги кожному.
Для соціальної кампанії ЦЕДЕМ і Provid підготували макети зовнішньої реклами та матеріали для соцмереж, з яких громадян закликають не порушувати ПДР, щоби берегти час тих, хто рятує життя. Кампанія має допомогти якомога більшій кількості людей зрозуміти: їхня роль – важлива.
Самих світлин медиків, патрульних або рятувальників на макетах не буде – це нагадування про те, що зараз вони не мають зайвого дня, аби влаштувати фотосесію. У них термінові виклики – власне про це вказано у підписах.
Зовнішня соціальна реклама уже розміщена у Києві, Львові, Житомирі, Кропивницькому та Черкасах. Організатори планують продовжити її розміщення в інших областях Україні.
«У перші тижні повномасштабного російського вторгнення правила дорожнього руху відчутно відійшли на задній план. Автівок на вулицях практично не було, світлофори не працювали, – каже Олеся Холопік, директорка ЦЕДЕМ. – Однак на дорогах тилових міст уже побільшало транспорту, а отже, й аварій. Ми майже щодня чуємо, як поліція, медики та ДСНС виїздять на місця ДТП. Звідси й потреба в такій кампанії. Ми віримо, що українці свідомі, і хочемо нам усім про це нагадати».
«Під час війни треба говорити про життєво важливі проблеми, але не залякуючи. Страхітливих зображень усім нам вистачає навколо та в стрічках соцмереж, ми в цьому живемо, – говорить креативний директор provid Влад Галяпа. – Раді, що наші й колег з ЦЕДЕМ думки щодо цього збігаються, та вдячні їм за можливість долучитися до такого проєкту».
Кампанію «Не додавай роботи» вже підтримали Міністерство культури та інформаційної політики України, Міністерство охорони здоров’я України, Патрульна поліція України, Державна служба України з надзвичайних ситуацій та Центр громадського здоров’я МОЗ України.
Якщо маєте додаткові запитання щодо інформаційної кампанії, звертайтеся до Юлії Дядюк, координаторки Кампанії «За безпечні дороги», поштою: yuliia.diadiuk@gmail.com.
Довідково:
ГО «Центр демократії та верховенства права» – аналітично-адвокаційний центр, що працює в громадському секторі України з 2005 року, спрямовуючи свої зусилля на розвиток незалежних медіа, підтримку громадських платформ і рухів, а також побудову правової держави в Україні. Місія ЦЕДЕМ – сприяти розвитку суспільства активних та відповідальних громадян (https://cedem.org.ua) .
Агентство комунікацій provid – перше рекламне агентство повного циклу в Україні (на ринку з 1994 року), призер багатьох українських і міжнародних рекламних фестивалів. Спеціалізується на розробці комплексних креативних рішень для ТБ, зовнішньої реклами, радіо, соцмереж та Інтернету загалом. Працювало із сотнями клієнтів, особливу увагу приділяє соціальним проєктам (https://provid.ua/).
Кампанія «За безпечні дороги» – адвокаційна кампанія, спрямована на зменшення смертності та травматизму на дорогах України. Ініційована у 2016 році Центром демократії та верховенства права у партнерстві з ГО Vision Zero, U-Cycle та об’єднує міжнародних, українських експертів, представників законодавчої та виконавчої влади (https://www.facebook.com/saferoadsua).
Центр демократії та верховенства права - аналітико-адвокаційний центр, що працює в громадському секторі України з 2005 року, спрямовуючи свої зусилля на розвиток незалежних медіа, підтримку громадських платформ і рухів, а також побудову правової держави в Україні. ЦЕДЕМ.
Немає коментарів: