В різні часи, чи періоди по-різному, з синусоїдною активністю занотовую ручкою в блокноті. Іноді - вкрай важливо перечитати те що записуєш. Хоча…
З роками почав виробляти власний принцип - виокремлення чогось, якоїсь думки за допомогою кольору тексту,
інфографіки,
підкреслювання.
Щоб глянути одним оком й одразу в очі впала саме головна думка.
Помітив, що раніше дуже ощадливо використовував парір …
А тепер, коли купа блокнотів з різних семінарів ніяк не закінчується, почав писати, викладати думки - більш структуровано.
Отже!
Якщо думок багато, то вкрай важливо розбити/проранжувати їх як першо- та другорядні. Для цього має бути власна бюрографіка - позначки символами, кольором, наліпками: що взяти до роботи в яку чергу.
Також, зверну увагу, що давній засіб каліграфії, для позначення на письмі головного, нікуди не подівся. Навіть з'явилися свіжі курси зі скрайбинга (від анг. scribe - “описувати”, розмічати, чертити”). Мені навіть німецька тренерка переповідала, після того, як у Берліні сама закінчила довгі курси.
Короче, хочете щось виділити - застосовуйте рамки й таке інше.
Коли мозок вперше опрацьовує інформацію, то він може щось залишити поза увагою. Тому! Вкрай корисно повертатись до власних записів, чи нотаток, чи роздаткового матеріалу з яким ви працювали олівцем.
Шукайте цифри
Щоб глянути одним оком й одразу в очі впала саме головна думка.
Помітив, що раніше дуже ощадливо використовував парір …
А тепер, коли купа блокнотів з різних семінарів ніяк не закінчується, почав писати, викладати думки - більш структуровано.
Отже!
Якщо думок багато, то вкрай важливо розбити/проранжувати їх як першо- та другорядні. Для цього має бути власна бюрографіка - позначки символами, кольором, наліпками: що взяти до роботи в яку чергу.
Також, зверну увагу, що давній засіб каліграфії, для позначення на письмі головного, нікуди не подівся. Навіть з'явилися свіжі курси зі скрайбинга (від анг. scribe - “описувати”, розмічати, чертити”). Мені навіть німецька тренерка переповідала, після того, як у Берліні сама закінчила довгі курси.
Короче, хочете щось виділити - застосовуйте рамки й таке інше.
Коли мозок вперше опрацьовує інформацію, то він може щось залишити поза увагою. Тому! Вкрай корисно повертатись до власних записів, чи нотаток, чи роздаткового матеріалу з яким ви працювали олівцем.
Шукайте цифри
факти
прізвища
Якщо вони незначні, або відсутні - спробуйте пошукати в Google
Оберіть колір, який вам довподоби, придбайте маркер саме цього й опрацьовуйте ваш блокнот ним.
Повторюю, в залежності від віку, обставин діяльності у вас можутьзмінюватись пріоритети.
Але, коли переглядаєте давні записники, чи не якісно оформлені, витрачайте на це трохи більше часу, та будьте уважні. Можливо десь “ховається” фактик, який ви шукаєте, чи пропустили тоді…
Якщо вони незначні, або відсутні - спробуйте пошукати в Google
Оберіть колір, який вам довподоби, придбайте маркер саме цього й опрацьовуйте ваш блокнот ним.
Повторюю, в залежності від віку, обставин діяльності у вас можуть
Але, коли переглядаєте давні записники, чи не якісно оформлені, витрачайте на це трохи більше часу, та будьте уважні. Можливо десь “ховається” фактик, який ви шукаєте, чи пропустили тоді…
Головне: запускайте роботу мозку, а не робіть тільки механічні дії, коли переглядаєте старі блокноти.
Можна це робити декілька разів, кожного разу звертаючи увагу на щось різне….
З глави нової книжки В.Головченко
про навчання журналістів.
Немає коментарів: