Команда платформи змістовних партнерств Pro Bono Club Ukraine створила вже Другий каталог КСВ-ініціатив, щоб посилити ефективність співпраці бізнесу з громадським сектором. Інформаційними партнерами проєкту виступили Асоціація "IT Ukraine", платформа професійного розвитку Happy Monday, Європейська Бізнес Асоціація та Центр «Розвиток КСВ». Ознайомитись з каталогом можна за посиланням.
Каталог складається з трьох частин: статистичний огляд сфери корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) українських компаній; ключові інтереси компаній згідно з Цілями сталого розвитку ООН; приклади реалізованих КСВ-ініціатив українських компаній.
У статистичному дослідженні взяли участь 44 компанії (21 національна та 23 міжнародні компаній). 53 компанії загалом поділились своїми КСВ-ініціативами.
Розповімо про основні хайлайти статистичного огляду сфери КСВ в Україні. Більшість компаній проводять освітні проєкти, займаються поліпшенням умов праці та розвитку персоналу, а також організовують благодійні збори коштів. Лише 25% компаній мають окремий КСВ-відділ. 70% опитаних компаній включають КСВ-діяльність (PR — 34%, HR — 20%, маркетинг — 16%).
Щодо річних бюджетів, то серед компаній, які поділились цією інформацією, бюджет варіюється від 7 тис. грн до 370 млн грн. 43% компаній планують збільшувати річний бюджет на КСВ
Зазвичай компанії працюють над зовнішніми та внутрішніми проєктами та ініціативами. 86% компаній співпрацюють із громадськими організаціями та благодійними фондами.
Загалом КСВ-проєкти опитаних компаній охопили понад 33 млн аудиторії за минулий фінансовий рік.
Окрім статистичного огляду, в каталозі можна ознайомитись з ключовими інтересами компаній та переглянути приклади реалізованих КСВ-ініціатив українських компаній. Ця інформація допоможе будувати змістовні партнерства бізнесу та громадського сектору для реалізації спільних КСВ-ініціатив. Доступ до каталогу за посиланням.
Немає коментарів:
Дописати коментар