На минулому тижні обговорювали пост Д.Казанського екс-донецького журналіста про банкрутство ЧСЗ та світлини з секціями якогось судна. ЩО саме закладав в блоці-цехів на ЧСЗ 10 років тому тодішній "донецький" президент України невідомо. Але вітчизняного корвета, який мав бути давно збудований, переможець - Смарт-Холдинг так й не спущено навіть на воду. Ми вже у 2012 році назвали віртуальним суднобудування в Миколаєві. Цікава така ситуація була.
Тоді на нас деякі місцеві експерти ображались. А тепер виходить по факту, що 500 млн. грн з бюджету на побудову цього вітчизняного корабля розчинились... у невідомому напряму. Дуже зручна галузь для відмивки грошей.Ви скажете: такого раніше не було!
Заперечую - було, ще з царських часів було, почитайте книги місцевих краєзнавців про родини підрядників у 19-ст. І що вони будували потім в Одесі. Доречі! А що тепер будують вихідці з МКІ та міськради Миколаєва у сусідніх містах? Не цікавились? А зря!..
Це тільки тепер корупцію "розводять" на копійчаній бетонній плитці для хідників. Справжні посткомуністичні капітали було побудовано на великих військових замовленнях корабелів. Поки детективів на цю тему не видано, може хоч справи по корвету "Володимир Великій" відкриють таємницю миколаївської "чорної дірки". Як звідти потрапляють на береги озера у Швейцарії, чи Темзи в Лондоні, у Флориду на решті... невже тунелем?
Згадується також один з перших візитів президента Зеленського на Миколаївський суднобудівний завод, після якого - нічого не відбулось в галузі. А могло?! Грошей же нема - все вкрали попередники.
В.Інгульский.
PS Уважно придивиться до схеми якою ми відкрили цей матеріал. Порахуйте скількох партнерів з G7 "швиранули" українські, ніби корабели, коли не побудували вітчизняний корвет. Вони на відміну від українських виборців нічого вибачати не будуть...
Немає коментарів: