1-й надмірна дискреція, це коли закон невірно трактує можливості чиновника
2- обминання процедури публічних закупівель через Prozorro
3-й ризик заняття посади без конкурсу
4-й юридичні колізії, прогалини, оціночні судження.
Було зовсім не дивно, що рейтинг найбільш активних законотворців що використали корупційні фактори в своєї законотворчій роботі очолив Д.Гетманцев. 30% зі 144 законопроєктів де стоїть його підпис мають корупційні ризики. Замикає 10-ку найбільш корупціогенних законотворців лідер фракції "Слуга народу" - Д.Арахамія з 17% та 60 законопроєктами, один №4392 чого вартий, коли НАБУ в СБУ має передавати справи, бо вони "мають вплив на нацбезпеку". Ну зовсім, як інший виходець з Кавказу колись вів справи в НКВС/МГБ за дорученням вождя. Голова комітету Д.Наталуха, обійняв "почесне" 3 місце, але за майбутніми збитками його "творчість" тягне на міліарди.
Але треба зазначити, що "зелена"монобільшість ще вчиться. Абсолютним лідером по "зашиванню" корупційних факторів в закони виявився нардеп з багатою біографією А.Іванчук з "Довіри" -73%, з його 11 подань 8 несуть прямі корупційні ризики. Мабуть він не одинак в цій маленький, але олігархічній групі, бо вона стала лідером серед фракцій. 19% їх законодавчої "творчості" мають корупційну складову! А ви ще дивуєтесь?
Тоді 2 й 3 місцю - ні. Це група "За майбутнє" та ОПЗЖ 17% й 15%. Починаєте розуміти нащо міліонери йдуть до ВРУ?
Перегляньте красномовну інфографіку тепер. Пошукайте "свого" депутата серед застосуванців корупціогенних норм в законах. А потім, спитайте себе: чого ми такі дурні?
Для вітчизняних журналістів інформація може слугувати для роботи по підвищенню якості роботи ВРУ. Ну звісно, якщо виборці теж не будуть задовольнитися своєю наївністю.
С.Лиманов.
Немає коментарів: