Сьогодні я побачила інший склад у мюзиклі про Едіт Піаф у Миколаївському музично-драматичному театрі. Це вийшло незаплановано, бо склади заздалегідь не вказують, і я не знала, в який з днів співатиме Олександра Студзінська, тому купила квитки на обидва дні. Опишу враження від обох переглядів.
Почну з актора другого плану, який обидва дні грав Іва Монтана. Це Юрій Тихонов. Йому варто задуматися про естрадну кар'єру. Він - красень з дуже приємним тембром голосу. Коли він заспівав про кохання, жінки навколо мене і я сама розтанули. Він би склав серйозну конкуренцію Олегу Виннику і мав би шанс стати мільйонером. Але за умови, що співатиме саме про кохання.
А тепер про головних героїнь.
Характер видатної співачки Олександра передала максимально точно до тієї інформації, яку пишуть і показують. Жінка "відірви і покинь": розв'язна, самовпевнена, грубувата, невихована, істеричка, алкоголічка, а потім ще й наркоманка. Чесно кажучи, особистість поза сценою неприємна, відштовхуюча. Але на сцені дійсно улюблениця мільйонів глядачів.
І раптом сьогодні Наталія Рижкова вирішила відійти від стереотипів і показати Едіт Піаф такою, якою вона її бачить і відчуває. Її Піаф - вразлива натура з тонкою душевною організацією. Її розв'язний спосіб життя зумовлений відсутністю елементарного виховання, непристосованістю до життя і невмінням правильно виходити зі складних життєвих ситуацій, а не аморальністю. Вона б і хотіла поводити себе інакше, але не вміє. Вона мріє кохати по-справжньому, але навчиться цьому лише коли зустріне Марселя Сердана. Скільки чоловіків у неї було до нього, вона і сама навряд чи порахує.
Перша дія для мене пролетіла непомітно, на одному диханні. Але друга трохи забуксувала, бо істеричка, наркоманка і алкоголічка була непереконливою, інтелігентною. А в Олександри була більш ніж реалістичною.
Мені важко сказати, яка з версій краща. Версія Олександри повністю відповідає загальноприйнятим стереотипам про Піаф. Все передано просто блискуче. Але версія Наталії більш людська, викликає співчуття, дає змогу пояснити і вибачити якісь не надто гарні і пристойні речі. Едіт Піаф Олександри співчуття не викликає. Навпаки, відштовхує глядачів.
Олександра зробила наголос на сценічному житті Піаф, на виступах перед глядачами, а Наталія - на душевному стані, внутрішніх переживаннях, драмах і трагедіях. І як всі ці драми відбивалися на співі. Вона передає їх через спів.
Що стосується вокалу Наталії Рижкової, то у мене на першій же пісні щелепа відпала, бо вона співає анітрохи не гірше за Олександру Студзінську. А актрис з такими вражаючими вокальними даними, як у Саші, я в Києві поки що не зустрічала. Виявилося, що в Миколаєві їх кілька. (Поділіться з нами! ) Я і Наталію повністю записала. У неї красиве мецо-сопрано. Низькі ноти просто зачаровують. Можете самі все оцінити на записі.
Дякую всім причетним до створення цього мюзиклу! Мені дуже подобається Миколаївський театр. І кава в буфеті смачна. Я хочу приїхати ще.
Виконавиці головної ролі з головним диригентом театру В.Уресом. |
Фото Б.Головченко.
Немає коментарів:
Дописати коментар