Їстівна чашка для кави
Хочу поділитися чудовим новаторським рішенням для харчових продуктів. Напевно кожен з нас рідко замислюється над тим, наскільки зросли сміттєві побутові відходи через розвиток індустрії пакування. Це дійсно глобальна проблема, яка набула всесвітнього масштабу.
Желатинові стаканчики
У бразильській мережі ресторанів "Бобс" бургери та інший фастфуд подають в їстівної паперовій упакуванні.
Авіакомпанія Air New Zealand підтримала еко-тренд і повністю замінила пластикові чашки для кави на їстівні. Національні авіалінії Нової Зеландії розгорнули власну боротьбу з набридливим пластиком, тепер вони виготовляють фірмові їстівні чашки. Для виробництва горняток використовують такі продукти, як: борошно, яйця, цукор і ваніль, по суті - це звичайне печиво, яке можна з'їсти, після того, як ви вип'єте свій напій.
Крім того, Air New Zealand в цьому році відмовилися від одноразових пакетів з соусами і скасували одноразові пляшки з водою (правда не на всіх рейсах). Такий крок дозволить запобігти потраплянню на звалище близько 200 тисяч пакетиків і 500 тисяч одноразових пляшок щорічно. Як ми бачимо, навіть одна компанія здатна зробити істотний внесок в збереження екології, звичайно при наявності бажання.
Друк на молочній плівці
З найближчих сусідів "першопрохідцем" в цій галузі став білоруський завод полімерної тари "Поліміз". Зовсім недавно вони оголосили про виробництво новітньої біо-плівки, яка складається з кукурудзяного крохмалю. Новинка дозволяє зберегти смак, запах і зовнішній вигляд продуктів тривалий час. Вартість сировини для виробництва досить низька, що дозволяє запустити товар в масове виробництво. Потрапляючи на звалище, така упаковка повністю розчиниться приблизно за один рік, при цьому не завдаючи шкоди навколишньому середовищу. Гарна новина для маркетологів - просувати такий товар буде досить легко, адже на плівці можна друкувати їстівними чорнилами, з різними смаками, в залежності від обраних інгредієнтів. Така новинка на ринку продуктів неодмінно приверне багато уваги, хоча б через цікавість покупців.
Ксенія Герасименко.
Немає коментарів:
Дописати коментар