На прохідній ми познайомилися з Лілу, дружньою собакою, яку ми одразу полюбили, і кожний з нас побажав залишити згадку про Лілу, присвятив час селфі з нею.
Лілу - собака власника компанії, ми одразу знайшли з нею спільну мову, як і сотні діточок, з якими вона дружить і якій вони радіють, посміхаються, без страху обіймають її, а в результаті починають краще говорити, рухатися, ділитися емоціями.
Ігор Андрійченко розповів нам, що компанія COLLAR працює в Чернігові з 1995 року. Підприємство було створено з нуля, а поштовхом послужило те, що батько для собаки сина зробив амуніцію. Вона сподобалась друзям і в них несподівано з’явились замовлення та ідея бізнес проекту, який перетворився в унікальне інноваційне підприємство, яке скоро (14 грудня) буде святкувати свій ювілей – чверть століття. Місією підприємства є - робити щасливими людей і тварин.
Що мені подобається в цій історії – так це те, що підприємство створено з нуля, на новій ресурсній базі і мабуть, унікальній ідеї, яку ніхто не брався реалізувати, а у засновників батька та синів Синиць «зрослося».
На підприємстві працює близько 500 осіб, тому його за таким показником можна віднести до середніх, але воно має розгалужену географію збуту. Продукція «COLLAR»експортується у 60 країн світу. Тому по цьому показнику – підприємство можна віднести до «відмінників» з маркетингу. Маркетологи «COLLAR» придумують різні цікавинки, які провокують інтерес до продукції підприємства. Наприклад, найбільший у світі нашийник для пса(довжиною понад 6 метрів і вагою понад 40 кг), який виготовили саме в Чернігові.
Але справжньою фішкою - є чемпіонати з Дог Пуллер, які проходять у десятках країн світу, починаючи від Японїї до Канади. Проводяться навіть чемпіонати світу! Я поясню: «PULLER» - це кільця різного діаметру, якими бавляться собаки.
На підприємстві постійно впроваджують щось нове. Розробкою новинок займається ціла лабораторія інноваційних продуктів, на якій панує творча атмосфера. Цей напрямок очолює Анастасія Кузьменко. Нам показали де працюють творці креативних ідей підприємства. Я пожартував, що їм не вистачає напрямку BDSM-продукції, тому що якість їх продукції задовольнить вимоги самих просунутих клієнтів.
Як економіста, а в минулому викладача курсу «Організація виробництва», мене зацікавила система контролю за якістю продукції. Виявляється, що контроль в них горизонтальний, тобто виготовлення продукції йде по ланцюгу, і в роботу наступним виконавцем не буде взятий полуфабрикат виробу, якщо він буде з браком. Тому брак майже виключений. Його порядок такий, що ним можна знехтувати для статистики.
На «COLLAR» пишаються тим, що їм вдалося застосувати на підприємстві принципи системи управління, мотивації персоналу Кайдзен. Це дозволило провести глобальний ребрендінг ТМ WAUDOG.
Кайдзен (Kaizen) - ключова концепція менеджменту. Це японська філософія, система з фокусом на безперервному вдосконаленні всіх виробничих процесів, нашого способу життя і всіх аспектів життя.
Kai (change) зміни, зміни
Zen (good) на краще
«Кайдзен» в бізнесі - це постійне прагнення до вдосконалення всього, що робиться, в сферах виробництва, продажу, управління. У процесі поліпшення беруть участь всі - і директор, і рядовий співробітник. Центральна ідея - без вдосконалення в компанії не повинно проходити ні дня. Мета кайдзен - виробництво без втрат (бережливе виробництво).
Сучасне визначення кайдзен:
Everydayimprovement (постійні щоденні поліпшення);
Everybodyimprovement (поліпшення всіх і кожного);
Everywhereimprovement (повсюдно);
Fromsmallincrementalimprovementtodramaticstrategicimprovement (від невеликих послідовних удосконалень до істотних стратегічних поліпшень).
Журналісти бажали знати рівень заробітної плати робітників. Але відповідь отримали в тій формі, що вона достатня, щоб мотивувати людей та створювати конкурс на отримання роботи і не шукати кращої долі закордоном.
Окрім того, ще один важливий секрет успіху компанії – соціальна відповідальність бізнесу. Зокрема, стадіон «Чернігів-арена» був збудований коштом COLLAR Company. За ініціативою власника COLLAR Company Юрія Синиці в Чернігові працює спортивна школа, в якій займаються 160 дітей.
Так народжуються корпоративні легенди, а на основі їх створюються традиції.
Юрій ЖИТНЯК (оглядач, аналітик)
Матеріал створений на основі "Прес-туру», який відбувся у рамках проекту “Сучасні регіональні медіа – запорука якості у медіа компетентній демократичній Україні”, який реалізує Український кризовий медіа-центр за фінансової підтримки Міністерства іноземних справ Норвегії в особі Посольства Королівства Норвегії в Києві"
Немає коментарів:
Дописати коментар