Подкасти з'явилися в 2004-му, але тільки в 2014-му після успіху проєкту Serial вони стали одним з провідних типів медіа.
За даними опублікованого в березні 2020 року щорічного опитування Edison Research, 55% дорослого населення США слухало подкаст хоча б раз, а 25% слухають подкасти щотижня.
У квітні 2020 го каталог Apple Podcast перевищив мільйон найменувань подкастів, в липні там налічувалося понад 30 мільйонів епізодів.
"Таке безліч подкастів може лякає, особливо якщо ви незалежний продюсер. Але варто уточнити: 45% цих подкастів не активні, вони не випустили жодного нового епізоду за останні 90 днів", - сказала відома радіожурналістка Стефані Куо, вона була однією з трьох учасників дискусії Podcast for Reach, що проходила в рамках віртуальної конвенції Національної асоціації чорношкірих журналістів і Національної асоціації латиноамериканських журналістів.
Хоча на ринку подкастів непросто пробитися, там є місце для нових авторів. Якщо ви хотіли б почати записувати власний подкаст, але не знаєте, з чого почати, нижче ви знайдете поради, які прозвучали на сесії для початківців авторів.
сформулюйте ідею
Перший крок у створенні подкасту - сформулювати, яку програму ви хочете записати. Вам може стати в нагоді проста схема:
Моя програма буде про ...
Про яку теми або проблеми ви будете розповідати?
У цій програмі ви почуєте ...
Що буде відбуватися під час епізоду?
Вам буде цікаво це почути, якщо ...
Яка ваша цільова аудиторія?
"Якщо ви зможете досить детально відповісти на ці питання, це допоможе вам оцінити, чи є у вашої ідеї перспективи", - сказала Сеара спраглих Рікс, менеджер спільноти в PRX Podcast Garage.
Визначтеся з форматом
Важлива частина розробки подкасту - рішення, який формат ви хочете використовувати. Формати можуть бути різноманітними: монолог, що включає тільки одного ведучого, chatcast, який ведуть різні люди, а також художні та документальні розповіді, що будуються навколо якоїсь історії.
Жоден з цих форматів не краще за інших, просто виберіть найбільш відповідний для вашої ідеї.
Початківцям продюсером рекомендується записувати програми довжиною не більше 30 хвилин і публікувати їх як мінімум щотижня, щоб підтримувати інтерес слухачів.
Устаткування і місце запису
Кожному автору подкастів необхідні три елементи обладнання:
Мікрофон. Перший і, мабуть, найважливіший елемент - мікрофон. Найпопулярніші мікрофони для запису подкастів - Blue Microphones Yeti USB і RØDE Procaster, але в інтернеті можна знайти і інші непогані мікрофони, відповідні вашим фінансовим можливостям.
Диктофон. Наступним за значимістю йде диктофон. Дуже популярні портативні аудіорекордер TASCAM, і їх можна купити за цілком розумні гроші. Ви також можете записувати аудіо прямо на ваш комп'ютер за допомогою такого обладнання, як Adobe Audition, Pro Tools або Audacity.
Навушники. Їх можна купити всього за 10 доларів. Популярні недорогі варіанти включають Skullcandy Grind Bluetooth Wireless (44,50 долара) або Panasonic HJE120 Earbuds (19,99 долара). Дуже важливо використовувати навушники, оскільки в цьому випадку ви чуєте аудіо так, як воно записується, і можете відразу регулювати звук і фонові шуми.
"Мікрофон вловлює звук інакше, ніж ваші вуха, - сказала Спраглі Рі. - Важливо переконатися, що ви чуєте той же, що вловлює ваш мікрофон".
Якщо говорити про місце, ідеальний варіант - запис в студії. Але в крайньому разі підійде і ваша машина або шафу. Уникайте кімнат з високими стелями, великими вікнами або з великою кількістю дерев'яних поверхонь і плитки. Такі жорсткі поверхні відбивають звукові хвилі, що погіршує якість звуку. М'які основи поглинають звукові хвилі, і це покращує звук.
Підвищити звукоізоляцію в своїй імпровізованій студії можна за допомогою м'яких речей - наприклад, одягу, килимів, ковдр і всього, що ви зможете знайти вдома. Перш ніж починати запис, вимкніть всі годинники, кондиціонери і все, що може створювати фоновий шум.
монетизація
Для тих, хто хоче, щоб програми приносили гроші, кращий спосіб домогтися цього - отримати спонсорську допомогу компаній, бажано великих. Однак більшість великих брендів хочуть мати справу з програмами, що мають не менше ста тисяч слухачів на кожен епізод протягом 30 днів. Початківцям простіше знайти спонсорів серед менших місцевих брендів.
Гроші можна також отримувати через Patreon. Ця платформа, на якій автори контенту можуть поширювати його по платній підписці та отримувати гроші від слухачів. Такі слухачі (patrons) вибирають різні рівні підписки й отримують ексклюзивний контент від його творців.
Крім того, багато організацій пропонують гранти і стипендії для молодих творців подкастів. Наприклад, це робить Podfund, компанія, що робить разові інвестиції в подкасти в обмін на частину майбутнього доходу. Інший приклад - програма для творців подкастів в Google Podcasts, яка підтримує авторів подкастів, особливо з груп, недостатньо представлених
Донете Сиприен – стажер IJNet.
Немає коментарів: