Міський голова й опоненти, які мріють замінити його в мерії вже в якості "піару" пропанують наввипередки якісь "транспортні стратегії". Знімають ролики, постять "постики" все ніби для того, щоб розв'язувати проблеми сусідства з табунами 100-тоних автопотягів. А чим гірше водії в Миколаєві, туристів у Львові?
У Галицькій столиці, мабуть, нікому не спадає на думку "обмежувати" приїзд туристів. Хоча, знаєте як "навантажує" інфраструктуру міста 2 млн. туристів на рік?
Чому в Миколаєві, міська влада не вбачає у людях, які по-роботі приїжджають на великих авто - ринок послуг?
Мову ведуть про майданчики відстою, а чому ніхто про сервіс водіям не говорить? Чому суцільна тисяча людей, найнятих міськрадою й всі радники міського голови не працюють над встановленням партнерських відносин з власниками зерновозів? А знаєте, скільки коштує сучасний авто-тягач? Декілька тисяч евро, а є за сотні...
І невже водії, які привозять в порти вантаж все для себе везуть?
І невже водії, які привозять в порти вантаж все для себе везуть?
Воду купують свіжу й прохолодну, їдять й не один раз. А може їм запропонувати помитись? Не на заправці, а в затишному та не дуже дорогому готелі, постоялому дворі?
Взагалі, про який ринок може йти мова?
По самих приблизних підрахунках, тільки через міст проходить за добу 3000 фур. Може камери безпеки можуть допомогти підрахувати точну кількість вантажівок?
Рахуємо далі ринок: 3000 водіїв - здорових чоловіків можуть пообідати й повечеряти в Миколаєві, наприклад на 200 гривень? Це вже більше півмільйона! А на 300 днів року. НЕ треба заперечувати! 180 млн гривень на рік, це мій прогноз ринку харчування для однієї з категорій користувачів. Тільки треба побачити в водіях - клієнтів, а не докучливих комах. Звісно, похибки можуть бути. Але в одній машині можуть бути 2 водії, а ще якось 30 млн. тон вантажів заїхали до Миколаєва за півріччя? Це я до того, що автомобілів зі збіжжям в реалі може бути значно більше, ніж "оперують" в мерії?! Всі говорять що треба якось місту заробляти на тих мільйонах тонн зерна. Але гроші в касу зазвичай кладуть люди!
Повертаюсь до сервісних функцій "годувальникам" Миколаївських портів, вважаю, навіть Агенцію розвитку міста не треба долучати. Треба брати й координувати надання послуг. Місцевих кухонь може не вистачить! Запрошуйте рестораторів з Одеси, Херсону. Тисячі голодних чоловіків щодня! Де сьогодні такий ринок покупців? Та ще під час карантину?..
Але їжа, це тільки перший крок на шляху побудови саме відносин з гостями міста на Бузі. Й не кажіть, що мало туристів завітало цього літа до нас.
Бізнес "лежіть" під ногами, його вартість, як й шанси можуть стати вартісними, якщо побудувати синергію з усіма суб'єктами цієї обставини: до портів приїздить багато фур! Комусь одному - не "витягти" його. Але можна, як завжди нічого не робити. Не, ну ще - мріяти про шлагбаум.
Подивимось, яка команда (мерська) впорається з цим менеджерським завданням. Не суто адміністративно, а по сучасному, з налагодженням відносин, щоб хотілось знову до Миколаєва приїхати й ночувати, гуляти містом, відпочивати.
В.Головченко.
Немає коментарів:
Дописати коментар