середа, 10 червня 2020 р.

Нові формати бізнес реалізації

Карантин весни 2020 року надав змогу місцевому бізнесу розпочати масово застосовувати дистанційний принцип роботи. Якщо раніше ми тільки читали про роботу без офісу, й без великих зборів, то зараз вже маємо досвід. Частково паралізованими виявились освіта та культура, бізнес "зав'язаний" на зібранні людей. Збиратись разом стало небезпечно. Що нового з'явилось?
Ну, по-перше - регулярно вимиті кисті рук. Раніше, такого частого миття рук майже ніхто, окрім хірургів собі не дозволяв.
Кур'єрські послуги пережили не ренесанс, а майже космічний сплеск уваги. Впорались з увагою замовників, бо в доставляння час від часу "впрягались" навіть директори та господарі наприклад, ресторанів. 
Софт для дистанційного навчання тепер є майже у всіх користувачів гаджетів, та у всіх педагогів/викладачів. ZOOM від MEET можуть відрізнити самі НЕ просунуті користувачі бо тільки так можна залишатись в освіті. Провайдери спрацювали на добре! Ті території, яки не мають 4G покриття мають негайно цим питанням замислитися.
Багато бізнесів скористались "вахтовим" методом організації роботи. Це коли як в морі на кораблі, всі мешкають та працюють в одному просторі. І ніяких - чужих. Таким засобом виявилось можливо, по-перше, уберегти персонал від випадкових контактів з інфікованими, а по-друге, позбавити людей транспортних пригод щодня. особливо для тих, хто мешкає далеченько від роботи - це було як манна з небес.
Багато хто з менеджерів став прискіпливо дивитись на персонал. Одкровенням стало як багато людей використали час вимушеної паузи для навчання. Далеко не всі, але деякі брали щотижня нові навчальні курси. Дехто швидко засвоїв сумісну професію, майже всі спробували рецепти приготування їжі від Клопотенка. Додатки з допомогою яких можна заробляти, стали однозначно популярніше за сервіси дозвілля. Побільшало майстерень та оголошень по ремонту велосипедів.
На жаль, не весь досвід нагляду за малими дітьми виявився позитивним, але пропозиції точно побільшало. Може старшокласники скажуть ще своє на цьому ринку.
Маркетингові дії молодшають, тому не лякайтесь якщо зустрінете серед маркетинг-менеджерів, а то й директорів - дітей, підлітки вже реальність. Але не завжди в їх виконанні саме маркетингові зусилля, які відрізняються більшою прагматичністю. Зліпити вареник, не те саме що - зварити та продати! На все різні клієнти. 
За оперативними даними з кур'єрських служб, після їжі трохи менше надсилали книжок. Можна сподіватись, що справа буккросингу після карантину набуде популярності. Можу запропонувати товстенний том "Книги Якова", вельми цікава книжка Нобелівської лауреатки Ольги Токарчук. Прочитав ще в квітні.
В.Головченко.

Немає коментарів:

Дописати коментар