Діалектика панує тисячі років. Але сьогодні - про таку складову змін, як характер виконавців.
Сумно, але не всі люди пристосовані робити зміни. Наприклад, ви працюєте
з одним й тим партнером, всі звикли, а те що "за рогом" є не менш якісний навіть не здогадуються. Чому? Бо не вважаєте за потрібне проявляти допитливість. У підприємців так буває теж. Звички правлять. В роки криз, чи зламів ще можна щось змінити, а так...
- Ні!
Ну криза в нас вже є, але це не забезпечить всіх рішучості на організацію змін. Можна навчитись діяти рішуче?
Так!
Але це важко, якщо ви не робили "дурниць" в житті. Всім іншим треба починати з будівництва системи, яка б забезпечила сталі зміни. Як це не дивно звучить, але зміни можливо "поставити на конвеєр", чи потік, кому як більш до вподоби. Робити за заздалегідь підготовленим сценарієм.
Серед гуру менеджменту є навіть адепт побудови системи управління змінами - Адізес, який про це написав стос підручників. Спробуйте, якщо маєте бажання позбавитись нудьги.
А коли вже немає ніяких "резервів" працювати по-старому, запитайте себе: вистачає мені рішучості на зміни?!
Мій досвід в консалтингу каже, що якщо почати зміни вчасно, та покласти їх в тверезий проджект-план - все можливо. Добрий радник при цьому не завадить.
Можна починати з понеділка...
В.Головченко,
бізнес-консультант з багаторічним досвідом.
Немає коментарів:
Дописати коментар