Збір інформації про дії конкурентів - це одне з перших завдань для бізнесу в часи будь-якої кризи. В українському порядку денному зазвичай перемагає святкування "сусідських халеп". Ну коли в нього корова здохла, а ми радіємо.
Сучасний світ давно вже перехворів на це. Зараз коли пильнують за діями конкурента, це для того, щоб зробити наступного разу - краще. Видивляємось що зробил(а), намагаємось не тільки скопіювати, а перевершити - тоді можна ціну більшу запросити.
Використовуючи комунікаційні канали, які тепер звужуються до мережевих, це зазвичай стало робити легше, але. Звертайте увагу не тільки з якими зверненнями чи пропозиціями ваші конкуренти звертаються до своїх клієнтів. Звичний вже моніторинг прайсових цін, слід супроводжувати аналізом(!) змісту пропозицій. При звичних умовах вони майже однакові, але в кризу - "диявол ховається в деталях". Іноді - це обгортка, чи упакування, викладання в торгівлі чи мотиваційна програма для персоналу.
Оцініть всі рекламні матеріали конкурентів. Коли ви їх не бачите - це не свідчить про те, що їх зовсім немає. Але, коли ви бачите тільки рекламу конкурентів в безоплатних сервісах, це не повинно розхолоджувати.
Вивчайте всю інформацію яка "виходить" від посадових осіб конкурента. А якщо ви не знайомі - познайомтесь. Переглядайте різні соцмережі, де присутні ваші прямі конкуренти. Інколи це схоже на шпіонаж, але ж для себе!
Автоматизувати моніторинг дій конкурентів можна, але наполягаю що алгоритм збору інформації треба час від часу змінювати. Наприклад, щомісяця. Й не забувайте придивлятись скільки конкуренти вкладають в зовнішні комунікації(не тільки рекламу).
Після вимушеної роботи не з офісу протягом декількох місяців в бізнесів розвивається вільне просторове мислення. Багато хто вже не "прив'язуються" до свого звичного "хутора". І це - найбільш позитивна річ, яку ми пов'язуємо з практикою роботи в карантині. Швидко навчились просувати екстериторіально послуги, треба й конкурентів "роздивлятись" всюди.
Автоматизувати моніторинг дій конкурентів можна, але наполягаю що алгоритм збору інформації треба час від часу змінювати. Наприклад, щомісяця. Й не забувайте придивлятись скільки конкуренти вкладають в зовнішні комунікації(не тільки рекламу).
Після вимушеної роботи не з офісу протягом декількох місяців в бізнесів розвивається вільне просторове мислення. Багато хто вже не "прив'язуються" до свого звичного "хутора". І це - найбільш позитивна річ, яку ми пов'язуємо з практикою роботи в карантині. Швидко навчились просувати екстериторіально послуги, треба й конкурентів "роздивлятись" всюди.
В.Головченко.
Немає коментарів: