неділя, 1 листопада 2020 р.

На часі соціальне дистанціювання. А заробляти легше в кооперації



Так. Риск зараження covid-19 зростає. Карантин поширюється. Бізнес, пов'язаний зі спілкуванням людей, як кафе, клуби чи шоу знову під загрозою. До речі, в Миколаєві на тижні відбулась чи не найбільша протестна акція на 500 осіб. Представники HoReCo та мас-культурних бізнесів вимагали від міської влади не "зачиняти" їх роботу. Миколаїв вже 2 тижні в "червоній" епідемічній зоні. Політики в Києві захотіли "сподобатись" миколаївським виборцям й долучились до прийняття рішення про "послаблення" суворих заборон для ресторанів й театрів. Про що сьогодні написав координатор акції, музикант й продюсер В.Алексеєв.

Добре, що небайдужі люди винесли до порядку денного збереження ділової активності. Бо якщо не буде податків, завтра більшість виборців-пенсіонерів залишаться без доходу (пенсій).

Але куди складніше знайти, виробити, а головне - монетизувати нові форми роботи, які б зберігали соціальну дистанцію. І це не тільки кур'єрське доставлення їжі, хоча й з тим більше проблем стало. Треба навчити споживача дуже швидко і користуватись дистанційно послугами (як студентів) і розраховуватись за ті послуги, які не звикли отримувати дистанційно. Завдання не з легких. Але колись й кабельні мережі були "наповнені" піратським контентом! Зараз, більшість вітчизняних медійних платформ працюють в правовому полі.

А ще є - виховання малечі, догляд за людьми похилого віку... Хто за інтереси цих людей подбає? 

Податкова й соціальні фонди "зачинились" їх додатки працюють "криво". Доставлення води по офісах фіксує значний спад споживання. Людей менше стали збирати в кабінетах - факт! Ділова активність - згасає...

Ті бізнеси, які запропонують свіжі ідеї: як працювати з профітом в часи карантину, стануть гіперпопулярними. Музиканти в Миколаєві не хочуть рекламувати свої платні онлайн виступи! Чому? Арахамія, чи Катя Сенкевич могли би підказати як зробити таку платформу для місцевих виконавців (самих різних послуг). Але?

Так!  Найперше, треба навчитись працювати солідарно, так щоб, і місцеві рекламісти й телеканали з паперовими газетами отримали можливість заробляти. Ресторани й заклади культури можуть нічого не виграти від послаблень, якщо всі інші будуть в "локдауні", без кооперації. Цьому вітчизняним бізнесам ще треба вчитись.

В.Головченко.

Фото В.Алексеєва.

Немає коментарів:

Дописати коментар