понеділок, 23 березня 2020 р.

Поради для організації роботи під час карантину

Багато людей почали з початком карантину засвоювати новий для себе досвід - працювати з дому. Важкувато...
Як залишатися продуктивними у своїй роботі та у внутрішніх комунікаціях, якщо вам потрібно працювати у режимі — #ЗалишаюсяВдома? Не завадить кілька порад:

Розмежуйте робоче та особисте життя




Віддалена робота — перевірка вашої здатності управляти собою. Тож, вранці збирайтесь так, наче ви йдете на роботу. Це радше не про офісний дрес-код, а про налаштованість на роботу.

Локація, що надихає. Працювати!



Для роботи повинно бути виділено спеціальне місце. Постарайтеся організувати собі робочий простір — де не буде телевізора, зайвих домашніх речей, дитячих іграшок та ліжка.

Майте план



Хто працює з дому, сам собі начальник. Дуже легко дозволити собі закінчити роботу раніше або пізніше. Тому тут важливо мати план, чіткий розклад — і спробувати таки його дотримуватися.

Комунікуйте онлайн



Аби заповнити розрив у спілкуванні під час карантину, варто мати людей, з ким можна зв’язатись, коли відчуваєте потребу поспілкуватися. Обирати час від часу відеодзвінки, замість чатів у Slack чи Фейсбук-месенджері, хоча чатики теж непогана ідея. Для робочого спілкування важливо вийти за межі електронної пошти та використовувати інші діджитал інструменти, які краще повторюють досвід роботи в офісі — особисте спілкування та чітку комунікацію.


Не втрачайте переваг роботи з дому



Менеджери повинні пам’ятати, що не кожен насправді хоче/може працювати з дому. Це може бути стресом для багатьох. Оскільки компанії все частіше схиляються до того, щоб працівники працювали вдома, зокрема у час спалаху коронавірусу, важливо чути та підтримувати колег, які складно переживають такі зміни. Спільний доступ до екрану/документів — це ще одна можливість, аби люди відчули командність, долучались до обговорення, приймали спільне рішення.


Немає коментарів: