Відеочати, онлайн конференції та прямі ефіри
1.Google Hangouts (класична версія) – це живе спілкування за допомогою групового чату, фотографій, смайлів і відеовикликів. Усе безкоштовно. Спілкуватися можна з комп’ютера, пристроїв Android та Apple. На відеовиклик в Hangouts можна запросити до 10 учасників. Hangouts автоматично синхронізується на різних пристроях. Почавши сеанс Hangouts на комп'ютері, можна продовжити його на телефоні чи іншому пристрої.
Зауважимо, що Google пропонує два окремих сервіси для клієнтів G Suite: Hangouts Chat і Hangouts Meet. Google переводитиме користувачів із класичної версії Hangouts на Hangouts Chat і Hangouts Meet із червня 2020 року.
Google Duo — це безкоштовний застосунок з функцією відеочату. У додатку Google Duo можна проводити відеозустрічі з друзями, рідними та іншими людьми зі свого списку контактів. Виклики шифруються, тобто всі ваші розмови приватні. Детальніше
2
У соцмережі Facebook ви можете дуже легко вести групові відеочати, достатньо лише мати встановлений додаток Facebook Messenger.
Facebook Live дозволяє транслювати відео наживо прямо зі свого пристрою Android або iOS.
Все дуже просто: створити допис ⇒ відео наживо ⇒ переходимо у спеціальний кабінет ⇒ робимо відповідні налаштування трансляції ⇒ описуємо своє відео (можна додати позначку вашого місця розташування або відзначити інших користувачів Facebook у прямому ефірі) ⇒ коли все налаштовано, натискаємо кнопку Go Live ⇒ після того, як відео закінчилося, натискаєте “готово”. Facebook автоматично зберігає та опублікує відео, відповідно до ваших налаштувань. Детальніше про те, як користуватися Facebook Live — читайте тут.
Watch Party — функція Facebook для спільного перегляду відео. Вона доступна для усіх користувачів. І можливо саме зараз найбільш вдалий час, щоб користуватися нею.
Щоб запустити Watch Party, потрібно: натиснути на "створити допис" ⇒ спільний перегляд ⇒ зробити відповідні налаштування. Користувач, який проводить Watch Party, може призупиняти відео, перемотувати його, коментувати тощо.
3
Skype — ви можете безкоштовно здійснювати аудіовиклики та проводити відеоконференції у форматі HD. Також можна легко проводити презентації або демонструвати фотографії чи інші зображення на екрані під час виклику. Виклики Skype можна записувати.
Все що вам потрібно — завантажити програму на свій комп'ютер чи мобільний телефон та зареєструватися. Серед послуг Skype є, наприклад, Skype chat, Skype video calling чи Skype Translator Preview. Детальніше читайте тут.
4
Zoom — дозволяє проводити відеоконференції, записувати відеодзвінки, спілкуватися в чаті (є безкоштовна версія).
Як користуватися Zoom? Пропонуємо просту інструкцію:
В пошуковиму браузері пишемо сайт zoom.us
Завантажуємо "Клієнт Zoom для конференцій"
Встановлюємо
Реєструємося (вводимо електронну адресу, пароль, ім'я)
Переключаємося на пошту, на яку здійснюємо реєстрацію, переходимо за посиланням.
Якщо реєстрація пройшла успішно, основне вікно Zoom відкрилось, шукаємо кнопку "Нова конференція"
Відкривається вікно конференції. В налаштуваннях можна керувати відео та аудіо. Виключити чи включити за потреби.
Як додати учасників?
Варіант 1:
натискаємо "Запросити" (іконка людини із плюсиком)
Вибираємо ел. адресу, з якої прийде запрошення вашим учасникам конференції (наприклад, gmail) відкривається пошта і автоматично відкривається лист. У рядку "отримувачі" пишемо всі електронні адреси студентів, учнів тощо.
Відправити
Варіант 2:
натискаємо "запросити"
відкривається уже знайоме вам вікно
зверху вікна є номер із 9 цифр. Це ID (адреса) вашої конференції. Пишете цей номер у вайбер, смс чи диктуєте...
Студент (учень) отримує номер, заходить у цю програму, яку йому теж потрібно завантажити, вводить цей номер і приєднується до конференції.
Далі дивитесь, які є доступні функції. Вкл/викл звук, відео, увімкнути чат, увімкнути запис конференції якщо треба.
5
Microsoft Teams дозволяє працювати віддалено. Групові чати, відеоконференції, на які можна зібрати від 10 до 10 000 людей, незалежно від того, де вони перебувають, аудіовиклики та можливість отримувати доступ до файлів Word, PowerPoint та Excel, а також ділитися ними й редагувати їх у реальному часі. Детальніше про це читайте тут.
6
FreeConferenceCall.com — інструмент для проведення безкоштовних конференцій (аудіо, відеоконференції до 1000 учасників).
7
Houseparty.com — безкоштовний мобільний додаток для групових відеодзвінків на 8 осіб.
8
GoToWebinar — дозволяє організаціям створювати онлайн-події. Сервіс платний, однак можна скористатися безкоштовним пробним періодом (7 днів) до 100 відвідувачів.
9
Myownconference.com.ua — сервіс для проведення вебінарів і навчання онлайн.
10
Cisco Webex Meeting — платформа дозволяє демонструвати екран іншим учасникам конференції, можна спільно працювати з важливими документами та іншими файлами. Є доступна безкоштовна версія, брати участь у конференції можуть до 100 учасників.
11
ooVoo — сервіс для організації відеоконференцій та миттєвого обміну повідомленнями в Інтернеті.
Обговорення, планування, робота з документами
12
Slack — це корпоративний месенджер. Він збирає в одному вікні обговорення в загальних темах (каналах), приватних групах і особистих повідомленнях; має власний хостинг, режим прев'ю зображень і дозволяє шукати серед усіх повідомлень відразу. Крім того, Slack підтримує інтеграцію з майже 100 сторонніми сервісами.
13
Trello — це спільний інструмент управління проєктами, який забезпечує дошками, списками та картками, що дозволяють вам організовувати та визначати пріоритетність своїх проєктів у веселий, гнучкий та корисний спосіб.
14
ASANA — це універсальний і безкоштовний таск-менеджер. Допомагає не загубитися у стрімкому потоці нових завдань, збирати в одному місці всі необхідні для них файли та контролювати прогрес.
15
Google Docs — безкоштовний мережевий офісний пакет, що включає текстовий, табличний редактор та службу для створення презентацій.
16
Coggle.it — застосунок від Google, який дозволяє не лише створювати майнд мапи з власними картинками й фото, але й експортувати їх у pdf-файл (дуже корисна штука для презентацій).
17
Mindmeister.com — цей інструмент більш корисний для спільного використання командами, але безкоштовна версія триває лише 30 днів.
18
Mindmup.com — більш структурована програма, без надлишку картинок чи яскравих кольорів (зараз доступна лише версія англійською).
19
XMind — це вільне програмне забезпечення для проведення мозкового штурму та складання інтелект-мап. Програма надає можливість користувачу фіксувати свої думки, організовувати їх у різні діаграми, використовувати ці діаграми разом з іншими користувачами.
20
TurboScan — це мобільний додаток, який дозволяє користувачам сканувати/фотографувати документи і зображення та перетворювати їх у PDF.
21
SlideShare дозволяє ділитися презентаціями, інфографіками, документами.
22
Workflowy — сервіс для складання різних списків, написанні всіляких приміток тощо. Як зазначають його розробники — це найпростіший спосіб для самоорганізації.
Чатботи
23Бот Демон Кирило (@DemonKyryloBot доступний в Телеграм) допоможе ефективно працювати під час карантину. Він надає рекомендації щодо організації роботи вдома, облаштуванню робочого місця та проведення дозвілля.
Європейський простір уже поспілкувався із ботом, і ось кілька порад для комунікації онлайн:
Організація онлайн-зустрічі починається не з сервісів. Головні кроки планування:
Сядьте зручніше. Дзвінок може затягнутися. Або крокуйте квартирою, дуже корисно!
Створіть план зустрічі і завчасно відправте його в чат, за потреби.
Відео спрощує комунікацію, але якщо інтернет підводить — вимикайте відео!
Вимикайте мікрофон, якщо є шум поруч, але скажіть про це! Бо іноді люди думають, що у вас пропав зв'язок.
Маякуйте, що ви завершили говорити.
Folga_Mag.
Немає коментарів:
Дописати коментар