турнірах, наприклад інтелектуальна гра "Що? Де? Коли?", презентаціях, квестах, майстер-класах, виставках. Відбувалась й благодійна акція по залученню коштів на проєкт "Litera" - облаштування літнього книго майданчика читання.
Діти робили власноруч витинанки та грали на комп'ютерному столі, дорослі - слухали музику, читали вірші та коштували глінтвейн у затишному бібліотечному дворику, біля дерева "щастя", дивились кіно та брали участь у миттєвих побаченнях.
- Ми хотіли щоб нашим друзям, клієнтам - читачам було в цей вечір особливо затишно, відмітила генеральний директор бібліотеки Ірина Бірюкова. - Вони приходили й дарували нам книжки, а ми їм свою увагу, та любов.
Здається, цей незвичний захід, який бібліотека проводить вдруге вже починає сподобатись одеситам. Клієнтоорієнтованість - це зазвичай риса гарного бізнесу, але і сучасний заклад культури повинен вибудовувати з потенційними клієнтами "теплі" стосунки. Саме цей приклад чудово продемонстрував колектив бібліотеки, який у свій вихідний день працював для містян значно довше ніж звичайно.
Цінним були ще приклади колаборації. Дитячі та юнацька бібліотеки міста взяли участь у створенні вечірки. А ще - молоді, талановиті виконавці з дитячої музичної школи П.Столярського, самодіяльні барди, дизайнери модельєри. Разом було створено більше десятка локацій творчого дозвілля. ОННБ стає справжнім громадським простором куди люди линуть не тільки за знаннями, а й з емоціями. Розширення пропозицій - тренд часу.
Тисячі яскравих світлин розійшлось з вечірки соціальними мережами. Багато дітей тепер точно не будуть бояться йти в бібліотеку.
В.Головченко. фото автора
Немає коментарів:
Дописати коментар