Для мене сьогодні - це день про історію успіху - це коли бізнес, громадська організація та держава об’єднуються заради вирішення конкретної проблеми.
Я впевнена, що завдяки Uber ми матимемо унікальну можливість достукатись до величезної кількості пасажирів та водіїв з поясненням навіщо ремені безпеки та нагадати про їх існування в автомобілі;)
Що заплановано в рамках кампанії:
🔹Розсилки для водіїв та пасажирів - ми спільно підготували контент, на основі ключових міфів про використання ременів безпеки, який буде розсилатися електронною поштою протягом наступних декількох тижнів, якраз напередодні святкових поїздок.
🔹 Тренінги для водіїв-партнерів Uber для покращення навиків безпечного водіння (training on defensive driving). Власне, ми у листопаді уже розпочали цю серію тренінгів. Дякую Viktor Zagreba та Kostiantyn Skipor за проведене навчання.
🔹 Деякі водії отримають в подарунок накладки на ремені безпеки для заднього сидіння, які будуть нагадувати пасажирам пристібатися на початку кожної поїздки. А «клацання» ременя безпеки на задньому сидінні буде нагадуванням пристебнутися і для водія.
🔸 І для того, щоб привернути більше уваги до цієї ініціативи і поліпшити ефект сприйняття накладок на ременях безпеки, також буде запущено кампанію в соціальних мережах. З 23 по 27 грудня Uber надаватиме знижки до 30% всім користувачам Uber, які знайдуть одну з цих накладок на ременях безпеки і розмістять фотографію в Instagram разом з хештегом #UberBelts.
Олеся Холопік.
Немає коментарів:
Дописати коментар