Генерація нових ідей поза шаблонами відбулась.
За 2 дні у режимі групової роботи було створено декілька проривних ідей з використанням латерального мислення - це основна методика роботи креативних агентств зі всього світу.
Олександра Олійникова, директорка департаменту міжнародного співробітництва та маркетингу Одеської міськради, підбиваючи підсумки зазначила, що організатори в захваті від продуктивності 70 учасників. Для кожного це буде нести особисту користь, адже ми дізнались про методику генерування креативних ідей і надалі зможемо застосувати отримані навички на власному бізнесі або проєкті, а ще отримали нові інсайти.
Багато робочих ідей стосовно поліпшення міської естетики було згенеровано. Декілька найперспективніших ідей - потребують опрацювання. Як відмітили одна з знаних персон туристичного бізнесу Одеси, яка брала участь у сесії, корисно що відійшли від багаторічних шаблонів. Маркетинг тим й сильний, коли нестандартний, привертаючи увагу - спрацьовує. Метод "провокації" в середині прийняття латерального мислення, допоміг віднайти нові сенси.
Але?
Мені здалось що один дуже практичний запит ринку сесія оминула: як подовжити туристичний сезон?
Сьогодні всі в Одесі констатують що "високий сезон" має дуже мало днів. То ж нова маркетингова стратегія повинна його подовжувати? Чи я не прав?
Всім операторам туристичного рику було б корисно, коли гості приїздили не 2-3 місяці на рік, тільки "під море", а весь рік. Навантаження влітку на міську інфраструктуру не було б таким важким. Від брендування вже треба переходити до "справжнього" маркетингу - системи відносин між всіма суб'єктами та стейкхолдерами.
Сподіваюсь, Департамент міжнародного співробітництва та маркетингу ОМР буде послідовно співпрацювати з містянами-партнерами в роботі над створенням маркетингової стратегії міста. Вона ж буде працювати для всіх, а не тільки портовиків чи забудовників.
Вячеслав Головченко, МВА.
Немає коментарів: