понеділок, 2 грудня 2019 р.

Люди обирають не аби які міста

Сьогодні в рамках роботи  над стратегією маркетингу Одеси відбулась лекція Кейса Донкерса (Нідерланди) “Перетворення міського простору”. Відомий урбаніст надихнув півсотні учасників - представників різних секторів громади, працюючи над маркетингом майбутнього не відмітати все раніше побудоване. Багато в чому завдяки зусиллям Донкерса його рідний Ейндховен, втративши на початку 90-х містоформувальне підприємство - фабрики Phillips, не тільки не спорожнів, але перетворився
з депресивного і непоказного міста в економічний центр країни і що надихає еталон міської естетики.

Промислові та офісні будівлі було ревіталізовано. В них менеджери міста "заселили" нові креативні бізнеси. Згодом, поряд з старими будівлями, як "Біла леді" - офісна будівля 1920 року відомого голландського електротехнічного концерну, з'явились нові. А в самій  штаб-квартирі тепер працює академія дизайну та міська бібліотека Ейндховена.
Від креслення та архітектури урбаніст згодом перейшов до соціального дизайну. Зараз працює також проект "60+/30-" який вчить та практикує турботу молоді про старших людей, та навпаки, передачу досвіду.
Головний месидж, який ми почули від містера Кейса: "Люди - будівничі міста. Не треба всіх  умовляти. Шукайте "проект-перлину!"
В будівлі школи пекарів тепер готель. 

Ну й ще про те, що місто зазвичай роблять під себе 30-річні, а якщо для них в місті немає комфорту - вони мігрують. При розробці маркетингу міст треба враховувати інтереси найбільш креативних та підприємливих людей.
Проект 5Т запропонував в рамках розробки маркетингу саме містянам виробити візію. Розпочали після лекції урбаніста. Завтра - продовження.
С.Лиманов.



Немає коментарів: