Чому?
Щоб збагнути одну непорушну максиму бізнесу: щоб перемогти конкурентів/обставини треба залучити весь інтелект й думати, думати, діяти, знову думати!
Шон Байзел, автор й господар книжкового магазина в Вігтауні, на півдні Шотландії, де мешкає 987 людей. Єдиний, як кажуть нашим сленгом, економічний суб'єкт - винокурня, найпівденнішого шотландського віскі. Вона працює з 1812 року. Книжковий магазин в цьому містечку не один, але є помітний. Завдяки креативному й невтомному господарю та його
друзям, які щорічно вже п'ятнадцять років проводять наймасовіший й найбільш популярний книжковий фестиваль у всій Британії.
У шотландському містечку також придумали новий спосіб заманити туристів: всі бажаючі можуть спробувати себе в управлінні книгарнею під час фестивалю.
У послугу, пропоновану на сайті Airbnb, входить управління магазином протягом 40-годинного робочого тижня і проживання в невеликій квартирці, розташованій на другому поверсі цього магазину. Таке задоволення обходиться гостям в £ 150.
В цьому році магазин орендували вже десять раз. В якості керуючих себе спробували в тому числі бібліотекар з США, державний службовець з Нідерландів і 80-річна пара, яка все життя мріяла володіти книгарнею, пише The Daily Mail.Ще раз! Містечко - крихітне, пам'ятки: віскі та книги!
Як там бізнес вести?
Важко.
саме той книжковий магазин |
Про це й твердить автор книжки. А щоб запам'ятали, кожний день в тексті завершує сумою з каси, та кількістю покупців. Буває дні, коли заходять в крамницю тільки рідні батько й мати, й сусідська дитина. Туристи зазвичай нічого не купують.
Тепер розумієте, що пересічні вітчизняні бізнеси ще дуже гарно влаштувалися?!
Тому я й рекомендую прочитати цю книжку початківцям підприємцям, щоб зрозуміти як воно буде під час бізнес-практики, до чого готуватись. Що треба не тільки терплячості вчитись, але й допитливості й весь час шукати нові товари/послуги й ринки. Якщо це для вас? Починайте!
Якщо не готові, зупиниться!
Бізнес - це про змагальність, в першу чергу інтелекту. Не відшукаєш чим можеш диференціюватись, не виробиш унікальний маркетинг - втратиш час й гроші!
В.Головченко, підприємець з 1992 року.
Немає коментарів:
Дописати коментар