"розкодування" людей похилого віку під час парламентських виборів 2019 року в Україні. Це вже 2-й етап проекту зі створення кейсів. Фокусом є медіа-канал, який до вподоби літнім людям - радіо.
Тренери, фасилітатори, та представники фокус-групи - пенсіонери випрацьовували сценарії протидії маніпуляціям, які ще часто-густо трапляються в радіо-ефірі. Під час виборів їх легше замаскувати під агітаційні матеріали, які цілком законно лунають. Кандидати обіцяють безперервно, свої емоції не відокремлюючі від фактів. Протиотрути у багатьох слухачів поважного віку від маніпуляцій немає. Працюючі в мікрогрупах учасники тренінгу навіть створили прототипи радіо-програм, в яких розбирали фейки, агресивний ейджизм та передвиборчі маніпуляції.
Склад тренерів та консультантів тренінгу дозволив скласти дієві кейси з подолання пропагандистських впливів для журналістів й студентів, які будуть працювати з інформаційними інвалідами. Ще багато роботи попереду. Гібридна зброя, яка складається з викривленої інформації про світ, персони, та події ще "працює" по мізках виборців. Замість об'єднуватись, українці залюбки ховаються по хатах, працювати заради суспільної користі не так модно, як на себе, нав'язувати думки старшим людям дуже подобається, замість дослухатись прогресивної молоді. Тому головним залишається домашнє завдання робити сучасну журналістику за етичними стандартами та всебічно інформувати співгромадян. Але це явно заважає деяким політтехнологам, які як завжди "бомблять" виборця обіцянками. Хоча після виборів зазвичай пропагандистських медіа каналів позбавляються.
С.Лиманов.
Немає коментарів:
Дописати коментар