Гадаю, колеги-журналісти й незалежні блогери чули про міжнародні стандарти висвітлення виборчих, або агітаційних компаній?
Нагадаю деякі.
- Вся інформація підлягає публікації.
- Оціночні судження кандидатів виокремлюються в матеріалах
- Державні органи на втручаються в роботу журналістів
- Джерела інформації журналіст не має розголошувати.
- Всі учасники виборчого процесу - публічні особи, тому їх дії під мікроскопом суспільної уваги.
Декілька слів про партійне будівництво. Точніше - про активність місцевих команд національних політпроектів. Партії, чиї представники яки отримали від 2% до прохідного бар'єру, будуть в наступні 5 років отримувати бюджетні кошти на свою діяльність. А це дає усвідомлення навіщо "напружуватись" всім під час виборчої кампанії. Для "старих" команд непрохідних партій (самі знаєте такі) це реальний шанс на виживання.
Ті журналістські команди, які точно не "переживуть" межі виборчої компанії можуть замислитись: навіщо вступати в угоду зі своєю совістю. Але, можливо в наступні 5 років будуть зміни?!
Якісне висвітлення виборчої компанії це не переказ лозунгів та програми кандидата, який заплатив. Виборець, якому ліньки читати програми, очікує "напівфабрикату" а це вже майже аналітика. За що кандидат? С ким буде співпрацювати? Що планує за закони розробляти?
Ні дахи, ні дороги на округах ремонтувати - не є роботою народного депутата України! Не плутаємо. Законотворчість. Крапка.
Тому важко зрозуміти, що планують там робити люди, які погано володіють українською мовою, логікою, знаннями права, чи взагалі були до закону в опозиції. Може виборець замислиться теж?! Чекаємо якісний аналіз діяльності вчорашніх нардепів, які знову балотуються. Це не важко, тільки дайте йому "чисту" інформацію, без перекручувань та спотворень, коли "гопник" стає дипломатом...
Якщо будуть цікаві дослідження в медіа всіх кандидатів, будуть в новій Верховній Раді спроможні депутати, які вміють не тільки кнопки для голосування натискати за 2 -5-х!
В.Головченко
Немає коментарів: