понеділок, 25 березня 2019 р.

Instagram - це значно більше ніж фото

Instagram для кожного з нас став невід’ємною частиною життя. Для більшості це фоточки та пости, але не для нього. Людина яка «вариться» в цій сфері, та розуміє що Instagram – це трішечки більше, ніж нам здається. А деякі молоді люди вже "живуть" а не тільки працюють в Інтернеті. Знайомтесь -Владислав Лисенко SMMщик і просто позитивна людина.

- Чи можеш ти, буквально в трьох словах, пояснити що таке SMM?

- Social Media Marketing :-)

А якщо серйозно, то це маркетинг в соціальних мережах та меседжерах.

- Чому тебе зацікавила саме ця діяльність?

- Знаєш, дуже часто в нашому житті певні важливі речі відбуваються - випадково. В мене є друг в якого тоді були кумедні відео в інстаграмі, зараз модно це називати -
"вайнами", але не було певної аудиторії, а була лише та, яка обмежувалась колом його друзів. І я дуже хотів йому в цьому допомогти, але не вистачало мені знань та інструменту для збільшення аудиторії його профілю. Тоді він звернувся до свого знайомого, який добре в цьому розбирався. Він заплатив йому гроші і чекав на результат. Паралельно з цим, я вирішив теж пробувати збільшувати аудиторію, але тільки свого профілю.
Вийшло так, що в мене кількість людей, яка додалась за тиждень була більшою в 5 разів ніж у нього. Тоді я не знав, що це модно називається "Social Media Marketing", але зрозумів, що перший результат в цьому в мене є і мені треба розвиватись. Після цього я вже допомагав на перших етапах другу розвивати свій профіль.
І саме тоді мене зацікавило займатись цією справою. Ти не уявляєш, як це круто коли ти бачиш, як збільшується продажі і аудиторія в людей, які довірили тобі цим займатись. Великою перевагою цієї професії є те, що можна працювати в любому місці, де є доступ до інтернету - це надає свободу. Найголовніше, що на це є попит, а відповідно зростає ціна за
надані послуги.

- Як давно ти цим займаєшся?


- Я займаюсь цим близько 3-х років.

- Ти практикуєш SMM тільки в Instagram?


- Ні, практикую також в Facebook та Telegram, але подобається найбільше - Instagram.

- Які цілі ти собі поставив при вивченні SMM?


- Здобути знання, які я зможу монетизувати. Щоб я не був "фаршированою рибою", як більшість випускників закладів вищої освіти в Україні, які мають лише теоретичні знання, а міг виконувати практично поставлені задачі. Мені здається, що це найважливіша ціль при вивчені будь-якої професії.

- Чи є у тебе бажання, якось перевернути цю гру?


- На данний момент - ні. Але я бачу таке бажання є в розробників Facebook та Instagram, адже декілька днів тому можливо помітив, як "лагав" Instagram, більшість людей не змогли навіть прогрузити найпопулярнішу соц.мережу. З 30 квітня мають бути нові оновлення в Instagram. До речі, дуже цікаві...

- Не так давно в Instagram був встановлений новий рекорд за кількістю лайків, і це була фотографія звичайного курячого яйця. Як ти думаєш чому це сталося? Чи не є це абсурдом?


- Людям набридло бачити "банальщину". Я вважаю, що це нормально, адже цим хотіли привернути увагу, що пора бути креативними, але також - це рекламний трюк. Це то саме, що "Чорний квадрат" в минулому столітті, так само зараз яйце. Бачив скільки підписників зібрав цей профіль? Потім його
можна буде продати за хорошу ціну :-).

- Не секрет що буквально кожен хоче цифри з трьома нулями в графі підписники. Як SMMщик, які поради ти можеш дати? Буквально три характерні риси.


- Успіх не в кількості підписників, а в кількості живої аудиторії. Раніше, усі накручували собі велику кількість ботів і кількість підписників зростала. Я дам одну пораду, нарощувати свою аудиторію лише органічним шляхом, щоб аудиторія була цільовою і їй був цікавий Ваш контент.

- Як ти думаєш, яка людина, котра вже пішла з життя, зараз була б на піку популярності в Instagram?


- Ой, я навіть не знаю. Напевно таких людей багато, можливо це Гоголь, уявляю як він знімає на "story" як спалює том Мертвих душ, або Шевченко який знімає селфі з ягнятами за селом.

- З ким би ти хотів додати історію в Instagram?


- Я не створюю собі кумирів чи ідолів. В мене є люди яких я поважаю за їх роботу, конкретно не можу сказати.

- Наприклад, завтра немає соціальних мереж, що далі?


- Не буде соціальних мереж - буде щось інше. Людина звикне до всього, звичайно буде трішки шоку, але це швидко пройде.


Олександр Платонов

1 коментар: