Створення кол-центру передбачено Законом "Про запобігання та протидію домашньому насильству", де зазначено, що кол-центр з питань запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, належить до сфери його управління та діє на основі положення, затвердженого цим органом.
Звернення до кол-центру прийматимуться за скороченими телефонними номерами 1578 (з питань протидії торгівлі людьми) та 1588 (з питань запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та стосовно дітей) або на електронну адресу.
Кол-центр матиме територіальні (у тому числі міжрегіональні) відділення в областях та м. Києві.
Відповідно до визначених завдань кол-центр має забезпечити належне реагування в межах компетенції на звернення громадян про факти торгівлі людьми, домашнього насильства, насильства за ознакою статі, стосовно дітей.
Також кол-центр інформуватиме та консультуватиме з питань протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі, стосовно дітей, а також взаємодіятиме із суб'єктами, що здійснюють заходи у відповідній сфері.
Зазначена установа реагуватиме на звернення громадян щодо фактів торгівлі людьми шляхом взаємодії із Президентом, Кабінетом Міністрів України, центральними та місцевими органами виконавчої влади, закордонними дипломатичними установами України, а також закладами допомоги постраждалим від торгівлі людьми особам.
Співробітники кол-центру вестимуть, наповнюватимуть та оновлюватимуть бази даних для надання консультацій з питань, що належать до компетенції, моніторитимуть та аналізуватимуть громадську думку з відповідних питань.
Кол-центр розпочне свою роботу у 2019 році.
Консультує начальник Головного територіального управління юстиції у Миколаївській області Роман Возняк
Немає коментарів:
Дописати коментар