Онлайн-голосування є частиною соціальної мотиваційної кампанії «Великі історії малого бізнесу» від ПРООН та фестивалю соціальної реклами Molodiya Festival.
Метакампанії – надихнути українців почати власну справу та показати шлях успіху людей, які, незважаючи на труднощі, змогли створити власний бізнес, створити робочі місця та розвинути свої громади. Проект проходить за підтримки урядів Польщі та Японії.
Автори відеороликів про українських підприємців — талановиті, перспективні, соціально активні українські режисери, які розповіли сім історій про те, як працює бізнес у зоні конфлікту в Донецькій і Луганській областях.
Серед героїв відеоісторій:
· Інноваційне підприємство зерноочисних технологій «Аеромех», Кремінна
· Машинобудівний завод «НВП Крамтехцентр», Краматорськ
· «Рубіжанська панчішна мануфактура», Рубіжне
· «Спєцтент», підприємство з виробництва наметів, тентів та м’яких вікон, Сєвєродонецьк
· ТОВ «Контакт», лідер нафтогазового машинобудування в Україні, Дружківка
· «Донбаскераміка», експортер каоліну та продукції до Туреччини, Іспанії, Італії та Єгипту, Волноваха
· НДПІ «Водоочисні технології», Сєвєродонецьк
Довідкова інформація:
Починаючи з 2015 року ПРООН в Україні за підтримки міжнародних партнерів надає гранти на започаткування або розвиток власної справи, переважно на сході України. За цей час було підтримано близько 650 бізнесів та створено понад 3200 робочих місць у постраждалих від конфлікту Донецькій, Луганській та інших областях України.Юлія Самусь, спеціалістка з комунікацій ПРООН
Немає коментарів:
Дописати коментар