Надмірна традиційність, брак освіти та досвіду та відсутність яскравих ідей. Це в ОТГ та райрадах. В ОДА декларують системність підходу до питання, але коли справа доходить до планування капіталовкладень, туристичні перспективи не першочергові. На жаль!
Захід організований за підтримки ЄБРР у рамках ініціативи "EU4Business" - це найкраща можливість для залучення міжнародних експертів, державних, місцевих органів влади та місцевого бізнесу, щоб вивчити та запропонувати рішення для розв'язання проблем розвитку туристичної індустрії Одеської області.
Як засвідчила панель форума "Гастротурізм: смачний лікбез або печальний досвід?" Одещина - справжній Клондайк для розвитку цього виду бізнесу. По-перше, край мульти(національний)культурний й має багато "родзинок" бесарабської, балканської кухні, розвинуте виноробство та регіональні гастроспеціалітети.
По-друге, багато рекреаційної землі, та не всі бажають проводити свій відпочинок на морі. Треба щоб розвивався подієвий туризм.
Знову й знову лунали думки що Одеса з втратою Крима відчула влітку туристичне "цунамі", а це розбещує. Місто несе подвійне навантаження в сезон, а для "продовження" привабливості треба робити більше туристичних фестивалів, та атракції розробляти в області на берегах лиманів та річок, в Національних парках. На панелі "Туризм для всіх - світова практика та рішення" навіть пролунала легка суперечка між представниками модної течії урбанізма й турбізнеса. В той же час, саме природні дива можуть "залучити" європейського туриста, але дороги та інфраструктура - залишаються нерозвиненими.
Здається, туризм може стати "драйвером" розвитку регіону. Заважає ускладнена комунікація між дієвими особами та відсутність концентрації на результат.
Здається, туризм може стати "драйвером" розвитку регіону. Заважає ускладнена комунікація між дієвими особами та відсутність концентрації на результат.
Може завтра у другий день Форуму про це буде більше.
В.Головченко.
Немає коментарів:
Дописати коментар