четвер, 15 листопада 2018 р.
Флешмоб закладів, дружніх до людей з інвалідністю та відвідувачів з дітьми
Програма розвитку ООН в Україні запрошує заклади дозвілля та харчування долучитися до флешмобу «ВІКЕНД НЕОБМЕЖЕНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ 2018», який пройде в Україні з 30 листопада до 3 грудня 2018 року. У ці дні кафе, ресторани, бари, театри, концертні зали, кінотеатри, музеї та спортивні заклади в різних містах України проведуть тематичні заходи доступні для людей з інвалідністю та батьків із маленькими дітьми.
ВІКЕНД НЕОБМЕЖЕНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ — це ініціатива, започаткована агенціями Організації Об’єднаних Націй в Україні в 2017 році спільно з Національною Асамблеєю людей з інвалідністю України до Міжнародного дня людей з інвалідністю, з метою привернення уваги до їх прав, які порушуються внаслідок недоступних послуг і середовища, та заради усвідомлення широким загалом актуальності цього питання.
Ініціатива реалізується у формі флешмобу, до якого долучаються заклади дозвілля та харчування, які роблять своє середовище та послуги більш доступними та дружніми для відвідувачів з інвалідністю та сімей із дітьми, у тому числі з дітьми з інвалідністю, а також протягом 30 листопада – 3 грудня 2018 року привертають увагу своїх відвідувачів до питань рівності в доступі до закладів та послуг через проведення тематичних заходів.
Долучитися до ВІКЕНДу запрошуються заклади харчування, театри, кінотеатри, музеї, торгово-розважальні центри та супермаркети, спортивні заклади тощо, які:
1. Вже доступні для відвідувачів з інвалідністю та клієнтів із дітьми (відповідно до критеріїв нижче) АБО готові зробити свій заклад та послуги більш доступними та дружніми. Критерії доступності закладів можна переглянути за посиланнями:
- Заклади харчування
- Заклади дозвілля (концертні зали, театри, кінотеатри)
- Музеї
АБО
2. Готові провести захід або серію заходів, які будуть адаптовані для участі людей з інвалідністю та/або відвідувачів з дітьми. Приклади сценаріїв заходів.
АБО
3. Готові провести тематичні заходи в рамках ВІКЕНДУ, що створять умови, за яких будь-яка людина зможе отримати новий досвід та усвідомити проблему доступності. Приклади сценаріїв тематичних заходів.
Щоб долучитися, представникам закладів необхідно заповнити заявку на участь до 23 листопада включно.
Навіщо це закладам-учасникам?
1. 70% клієнтів обирають соціально-відповідальний бізнес
2. Зробивши свої послуги більш доступними для людей з інвалідністю та відвідувачів з дітьми, учасники стають в один ряд із компаніями, що формують світовий тренд соціальної відповідальності:
Ресторан «Остання Барикада» - фізично-доступний простір для маломобільних клієнтів;
Мережа гіпермаркетів Ашан використовує мобільний додаток BeWarned для зручної комунікації з працівниками з порушенням слуху;
Супермаркети Tesco запровадили годину тиші без реклами та музики;
Бренд Tommy Hilfiger випускає одяг, зручний для людей з інвалідністю;
Starbucks відкрили кав’ярню з обслуговуванням жестовою мовою.
А що зробите ви?
Організатори надають учасникам потужну інформаційну підтримку із залученням ЗМІ та лідерів думок, а також створять спеціальну КАРТУ ДРУЖНІХ ЗАКЛАДІВ ТА ПОСЛУГ, на яку будуть нанесені всі учасники ініціативи за двома критеріями: дружні заклади для людей з інвалідністю та відвідувачів із дітьми, а також заклади, які проводять тематичні заходи в рамках ВІКЕНДУ.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів: