вулицями Рибною та Привозною, де жив з батьками на початку минулого століття.
А між тим, саме в нашому місті майбутній письменник освоював ази комерції в училищі графа Вітте, про що нагадала дуже інформативна і естетично оформлена програма прем'єри, яка вже стала бібліографічною цінністю.
Ну а спектакль, де керівник проекту - художній керівник театру, народний артист України Микола Берсон, не може за визначенням бути прохідним. Вистава - вдалася. У ній, як у вишуканому блюді «високої кухні» є все: літературна основа з якої дбайливо взяті текст з яскравими словами. Відмінна гра акторів, особливо хочеться виділити
виконавця ролі Бенціона Крика - М.Руденко. Молодий актор, мабуть сам має симпатії до свого персонажу, грав - драматично і з почуттям міри. Музика, яка дуже часто в роботах режисера М.Голенко «працює» по-повній, в цій виставі передає дуже багато смислів. Маса цікавих деталей, як той щур, з яким бігає по сцені кантор синагоги Цвібак в комедійному виконанні актора Е.Студзінского, вагоміше багатьох слів. Мадам Попятнік у виконанні актриси Н.Рижкової та Двойра - актриса Т.Віннік, виявилися найяскравішими жіночими образами «мішпухі» Короля Молдаванки. Але всі, без винятку актори на сцені не «приколювалися» над єврейськими пристрастями, а працювали над трансляцією смислів. Тому, виставу можливо, варто дивитися кілька разів, аж надто вона багатошарова, як смачний десерт - мільфей. А подивившись, варто ще раз озирнутися навколо. Відзначити, а раптом є поруч вороги і зрадники? А що про ваш бізнес думають діти? Чи не соромляться вони свого становища і ролі в суспільстві? А навіщо взагалі робити бізнес? ..
Та хіба мало що потрібно обдумати після того, як оплески відлунають ...
125-річчя письменника І. Бабеля якнайкраще відзначає саме Миколаївський академічний український театр драми та музичної комедії, що на вулиці, яку звали Привозною, коли по ній бігав майбутній літератор.
С.Ліманов. Фото Б.Головченко - керівник літературно-драматичної частини театру.
Немає коментарів: