Нічого немаю проти якісних органічних молочних продуктів, особливо, коли вони не мають домішок з пальмової олії. Поважаю труд фермерів-виробників
віноградного соку, навіть перебродившого. Але зовсім не розумію: як можно зневажати маркетинговими аксіомами з підручника?
Цільові аудиторіі (ЦА) у цих више наведенних продуктів різні. Вино - люблять й потребляють одні, сири - можуть інші, а круїзи - взагалі, мало кто любить (поки) в Україні. Толку що у Флоріді - це послуга, яку споживають багато місцевих... Не можно "змішувати" в одніх аудиторії, навіть в невимушеній обстановці, представників 2-х ЦА. Презентації й семплінг(проби) напоїв та їжі, ніяк не поєднуються з послугами дозвілля, так ще й за мережевим принципом. А потім скажуть: цей ваш маркетинг поганий...
Розумію що ініціатори презентації хотіли оптимізувати та поє'днати, й ніби сир та вино - споживають разом. Так, але цінності споживання цих продуктів різні, а це значить, що мотиви, та споживацькі настрої - зовісім різні. Таке бажане в українському бізнесі намагання об'єднати різне, задля економії - призводить до марних трат.
Як не було смачно коштувати сир з вином, але зиск надавачам продуктов від такої презентації - малий. До сих пір вагаюсь: їхати в Дніпро за сиром, в Орландо - сідати на теплоход на Каріби, чи в Одесу за білим сухим вином?
С.Лиманов.
Немає коментарів: